arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

انتقاد غیرمستقیم علی کریمی از استیلی:راحت گل می‌خوریم/دیگر عذرخواهی کردن لوث شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی کریمی هم می‌داند دیگر عذرخواهی کردن از هواداران پرسپولیس کافی نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ علی کریمی که انتظار می‌رفت در داربی موثرتر ظاهر شود و با حرکاتش هواداران را به وجد آورد پس از باخت تیمش گفت: «ما مشکل داریم. وقتی یک تیم گل می‌خورد حتما مشکل دارد. در این هفت هفته خیلی راحت گل خوردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. البته در صورتی که آن پنالتی گل می‌شد وضعیت فرق می‌کرد ولی استقلال هم از موقعیت‌هایش خوب استفاده کرد و بهتر از ما بود.»

کریمی در مورد پنالتی‌زن پرسپولیس هم گفت: «نمی دانم چه کسی پنالتی زن را تعیین کرد. من در آن صحنه مصدوم بودم و پنالتی را ندیدم اما قطعا سرمربی گفت چه کسی بزند. اگر هم گل نشد طبیعی است چرا که خیلی ها از این پنالتی ها را از دست می دهند. نمی شود به کسی هم خرده گرفت.»

او که دوباره فریادهای تماشاگران در حمایت از علی دایی را شنیده بود در مورد این شعارها هم گفت: «تماشاگران حق دارند هر کس را دوست دارند تشویق کنند. من در این مورد حرفی نمی زنم. البته آنها من را هم تشویق کردند که از انها ممنونم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که موفق باشیم اما نمی دانم چرا متاسفانه تیم ما نتیجه نمی گیرد.»

کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: «بعد از هر باخت دیگر عذرخواهی کردند لوث شده است. در خصوص مسائل فنی هم من نباید پاسخگو باشم بلکه باید کادر فنی و سرمربی پاسخگو باشند.امیدوارم بتوانند مشکلات را حل کنند. »
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
0
0
كو گوش شنوا
نظرات بینندگان