arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

تصویر: سقوط هولناک هواپیما روی سر مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سقوط هواپیما روی سر مردم در نمایش هوایی در ایالت نوادا باعث کشته و زخمی شدن 57 نفر شد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ خلبان 74 ساله حین نمایش و مسابقه هوایی کنترل هواپیما را از دست داده داده و روی سر مردمی که در حال تماشا بودند، سقوط کرد.

سی ان ان نوشت: خلبان 74 ساله حین نمایش و مسابقه هوایی کنترل هواپیما را از دست داده و روی سر مردمی که در حال تماشا بودند، سقوط کرد.

بر اساس اخرین آمار 3 نفر کشته و بیش از 54 نفر زخمی شدند. حادثه ساعت 16:30 جمعه به وقت محلی در آسمان منطقه رینو رخ داد که در آن خلبان جیمی لیوارد اهل فلوریدا که خود جزو قربانیان حادثه است نتوانست هواپیما را کنترل کند.

گفتنی است حال 15 تن از تماشاچیان آسیب دیده وخیم اعلام شده و به همین دلیل ممکن است تعداد قربانیان افزایش یابد. خلبان مسن هنگام حادثه سوار بر هواپیمای موستانگ P-51 بود.

برخی از شاهدان خلبان جیمی را قهرمان نامیدند، چرا که در ثانیه های قبل از برخورد سعی کرد هواپیما را با مهارت از روی تماشاچیان عبور دهد که البته از بالای جمعیت 200 تا 300 نفری عبور کرده و به جایی که جمعیت کمتر بود؛ برخورد نمود.

حدود 7500 تماشاچی حین وقوع حادثه در محل مشغول تماشای مسابقه بودند. حدود 700 نیروی امداد در کمتر از چند دقیقه سر صحنه حاضر شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
0
0
خلبان 74 ساله ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
احتمالاً 47 سالش بوده
نظرات بینندگان