arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

محسن رضایی: قضاوت درباره جبهه پایداری زود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه از وی خواسته شده که به عنوان رایزن جبهه ایستادگی در کمیته ۸+۷ حضور داشته باشد، گفت: جبهه ایستادگی خود در کمیته ۸+۷ نماینده دارد و مباحث مربوط به انتخابات را دنبال می‌کند.

به گزارش انتخاب به نقل از لینا؛ محسن رضایی با مثبت ارزیابی کردن رابطه جبهه ایستادگی و گروه ۸+۷، گفت: در جبهه اصولگرایی همه خواهان این هستیم که با هم وحدت داشته باشیم، کشور بیش از گذشته نیازمند وحدت است و تفرقه به مصلحت نیست.

وی ضمن اعلام حمایت خود از جبهه ایستادگی، گفت: باید از جبهه‌هایی که در چهارچوب نظام فعالیت می‌کنند، حمایت کرد تشکیل جبهه‌ها یک فرصت سیاسی برای مردم کشور است تا بتوانند از این طریق مشارکت بهتری در انتخابات داشته باشند.

رضايي درباره اعلام شروط جبهه پایداری، گفت: جبهه پایداری یک جبهه جدید است، قضاوت کردن در این باره زود است و باید ببینیم در آینده چه تصمیمات دیگری اتخاذ خواهند کرد.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه درباره جزئیات شروط جبهه پایداری اطلاعاتی ندارد، تصریح کرد: هر تشکل دارای نقطه نظراتی است، اما نکته مهم این است که از راه وحدت دور نشویم و از وحدت حمایت کنیم.
نظرات بینندگان