arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶

دفتر امام جمعه اصفهان توصیه به استفاده از «اسید رقیق» برای بدحجابان را تکذیب کرد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در اطلاعیه ای خبر منتشر شده منتسب به آیت الله طباطبایی نژاد با موضع اسید پاشی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر امام جمعه اصفهان توصیه به استفاده از «اسید رقیق» برای بدحجابان را تکذیب کرد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در اطلاعیه ای خبر منتشر شده منتسب به آیت الله طباطبایی نژاد با موضع اسید پاشی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که روز پنجشنبه با عنوان ' واقعه تلخ پذیری شایعات و بی بصیرتی برخی گروه ها و افراد ' بر روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان قرار گرفته، آمده است: به تازگی سایت غیرمجازی با شمایل یکی از خبرگزاری های کشور در حال انتشار عکس و متن خبری به نقل از امام جمعه اصفهان است که این خبر از اساس تکذیب می شود.

دفتر امام جمعه اصفهان افزود: سایت منتشر کننده خبر منتسب به آیت الله طباطبایی نژاد، جعلی و غیر مجاز و در حال حاضر فیلتر می باشد و برای انتشار این خبر بر روی شبکه های اجتماعی از شمایل و آرم سایت یکی از خبرگزاری های کشور استفاده کرده است.

روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان همچنین اضافه کرد: طی روزهای اخیر و هفته های گذشته جلسه ای با عنوان شهدای مدافع حرم در اصفهان برگزار نشده و آیت الله طباطبائی نژاد نیز در یک ماه گذشته در جلسه ای با این عنوان شرکت نکرده است.

دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در این اطلاعیه افزود: بی ربط بودن مطالب عنوان شده با جلسه ای با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم نیز بر این عمل ناشیانه صحه گذاشته است.

این اطلاعیه یادآور شده است: مطالعه کنندگان اخبار به این امر واقف هستند که هیچ عقل سلیم و هیچ انسانی به خود اجازه چنین فرمان یا پیشنهاد و یا عمل سخیف و غیر انسانی را نمی دهد که به قول تولید کنندگان ناپاک این اخبار، کار کارشناسی و نظر مراجع نیز بر این امر بوده باشد.

دفتر امام جمعه اصفهان افزود: این در حالیست که آلام واقعه تلخ اسید پاشی اصفهان و واقعه تلخ انتشار اخباری مشابه توسط عوامل دشمنان انقلاب اسلامی و باور پذیری عده ای بی بصیرت و متهم کردن امام جمعه اصفهان و یابسیج و امت حزب الله ، کاسته نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: به یقین شخصیت علمی و سیاسی حضرت آیت الله طباطبائی نژاد که مورد تأیید همه مراجع و علما نیز هست از این مطالب و اتهامات مبراست و تولید و انتشار این اخبار و اتهامات، نشانه عجز و ناتوانی و عصبانت دشمنان و عوامل داخلی آنان است.

روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ضمن توصیه به رعایت تقوا و خودداری از شتاب زدگی از مدیران کانال ها، گروه ها و فعالان فضای مجازی، مطالعه کنندگان و نشر دهندگان این خبر و اخبار مشابه درخواست کرد باتوجه به موارد یاد شده، اخبار را از مراجع رسمی و قانونی خود و خبرهای مربوط به آیت الله طباطبائی نژاد را از سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان (http://www.shamimevelayat.com) است پیگیری و مطالبه کنند.

به تازگی خبری مبنی بر توصیه امام جمعه اصفهان به گشت های بسیج و سپاه مبنی بر استفاده از اسید رقیق برای مبارزه با بدحجابی و ارازل و اوباش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

نظرات بینندگان