arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

مصاحبه بیژن ذوالفقارنسب علیه کاشانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بيژن ذوالفقارنسب هم حاضر نيست درباره وضعيت كنوني پرسپوليس پاسخ روشني بدهد. هنوز مشخص نيست كه او چرا در يك مقطع براي انتخاب سرمربي مسئول كميته فني شد، اما حالا مي‌گويد كه حتي عضو كميته فني هم نيست.

به گزارش انتخاب، كارشناس فوتبال در گفت و گو با ايسنا، درباره شكست پرسپوليس مقابل استقلال اظهار كرد: پرسپوليس بازي متوسطي را انجام داد. اين تيم مشكلات فني كاملا محسوسي به ويژه‌ در خط دفاع داشت و بازيكنانش در شرايط بازي داربي كه هميشه وضعيت خاصي دارد قرار نداشتند. اما استقلال خيلي با برنامه و هدفمند كاركرد و سه امتياز را هم به دست آورد.

وي درباره نحوه به كارگيري علي كريمي در بازي، گفت: استقلال خيلي با برنامه كريمي را يارگيري كرده بود و نگذاشتند او كاري انجام دهد. اين كه استفاده از كريمي به عنوان بازيكن نوك حمله درست بوده يا نه تشخيص استيلي بوده و بايد علت آن را از او پرسيد.

ذوالفقارنسب كه در زمان انتخاب سرمربي پرسپوليس مسئول كميته فني اين باشگاه بود، چند وقتي است كه مي‌گويد حتي ديگر عضو اين كميته هم نيست: نمي دانم كه كميته فني بعد از اين شكست جلسه‌اي مي‌گذارد يا نه. من ديگر نه مسئول كميته هستم نه عضو آن.

وي در پاسخ به اين سوال كه وظيفه حبيب كاشاني در اين مقطع چيست؟ گفت: طبيعتا مدير عامل تيم و كادر فني بايد پاسخگو باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
ظاهرا دكتر زاد مهر هم در كميته فني شركت نمي كند
نظرات بینندگان