پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تلويزيون با 25 دقيقه آگهي بازرگاني به استقبال رقابت فوتبال استقلال و پرسپوليس رفت.
به گزارش انتخاب به نقل از ايسنا، داربي 71 در حالي جمعه ـ 25 شهريور ماه ـ از شبكهي سه سيما روي آنتن رفت كه مخاطبان تلويزيون با 25 دقيقه پخش آگهي بازرگاني قبل از شروع بازي مواجه شدند.
پخش آگهي بازرگاني در حجم زياد آن هم پيش از برنامههاي پربينندهي تلويزيون، مدتي است كه در تلويزيون اجرا ميشود و شبكه سه سيما براي پخش برنامهاي چون «نود» نيز همين رويه را در پيش گرفته است.
شبكه سه اين بار پيش از پخش داربي 71 نيز حدود 25 دقيقه آگهي بازرگاني روي آنتن برد كه در نوع خود، بيسابقه است. پخش آگهيهاي بازرگاني همچنين در خلال بازي و دو نيمه نيز ادامه يافت.
قائم مقام شبكه سه سيما پيش از اين، دربارهي پخش آگهيهاي بازرگاني، گفته است: پذيرش آگهيهاي بازرگاني به صورت متمرکز بوده و تعيين مدت زمان دقيق آن در اختيار شبکهها نيست.
از ديگر حاشيههاي تلويزيوني داربي 71، به كار بردن 10 دوربين براي پوشش حوادث و اتفاقات بازي بود كه باعث شد كمتر اتفاقي از چشم اين دوربينها مخفي بماند.
برنامه «فوتبال برتر» شبكه سه نيز كه به پخش زنده بازيهاي ليگ برتر و تحليل آنها اختصاص دارد، همان طور كه تهيهكننده اين برنامه ـ مهدي هاشمي ـ اعلام كرده بود روز گذشته در دكوري متفاوتي مسابقهي دو تيم مطرح پايتخت را پخش كرد.
قرعهي گزارش داربي 71 به نام جواد خياباني افتاد و درحالي كه داربي 69 را مزدك ميرزايي و داربي 70 را عادل فردوسيپور گزارش كرده بودند، مسابقه شامگاه 25 شهريور ماه را كه در نهايت با نتيجه دو بر صفر به سود استقلال پايان يافت، جواد خياباني گزارش كرد. اين نخستين بار در داربيهاي چند سال اخير بود كه يكي از دو تيم پايتختنشين، با فاصلهي دو گل، به پيروزي ميرسيد.
البته راستش زياده روي مي كنن .گاهي اوقات تبليغاتي مي ذارن بچه گانه و حال گير مثلا به اندازه موهاي شما اسكناس 1000 تومني يا به اندازه ارتفاع كوه دماوند اسكناس.گنجينه طلا.يا خودروهاي 1000 تا 1000تايي.
فك كنم اگه همه خودروهاي وعده شده رو بدن همه خودرو دار مي شن.
البته تبليغات همه جا هست.توي كشور هاي ديگه هم هست البته بايد ياد بگيريم بهتر از اين روش استفاده كنيم.