arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

خودروهای برقی و هیبریدی بی‌ام‌و دو برابر می‌شود

شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) آلمان قصد دارد تعداد خودروهای الکتریکی و هیبریدی تولیدی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی دو برابر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خودروهای برقی و هیبریدی بی‌ام‌و دو برابر می‌شود

شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) آلمان قصد دارد تعداد خودروهای الکتریکی و هیبریدی تولیدی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی دو برابر کند.

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت fortune، هارالد کروگر – مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی بی ام و – در مصاحبه ای با گزارشگر مجله هفتگی WirtschaftsWoche آلمان اعلام کرد که این خودروساز تصمیم گرفته است تعداد خودروهای برقی و هیبریدی تولیدی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی دو برابر کند و به عبارتی دیگر، تعداد فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی خود را ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش دهد.

وی در این خصوص گفت که در سال آینده (۲۰۱۸ میلادی)، تحویل خودروهای برقی و الکتریکی به تعداد قابل ملاحظه و چشمگیری افزایش خواهد یافت.

این غول خودروسازی آلمانی که در صنعت تولید انبوه خودروهای پاک برقی همواره پیشرو و پیشگام بوده است در سال ۲۰۱۳ میلادی یک مدل هاچ بک به نام آی ۳ را تولید کرد اما در فروش آن به موفقیت چندانی دست نیافت.

اما این امر باعث نشد که بی ام و از استراتژی های خود برای فعالیت و تولید انبوه خودروهای برقی دست بردارد بلکه موجب شد در سپتامبر سال جاری میلادی از ۱۲ مدل خودروی تمام الکتریکی با توان پیمایش ۷۰۰ کیلومتر، معرفی و رونمایی کند. این مدل های تمام برقی ساخت بی ام و قرار است تا سال ۲۰۲۵ میلادی روانه بازار شده و در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار گیرد.

این خودروساز آلمانی روز دوشنبه اعلام کرد که هدف بی ام و برای فروش جهانی خودروهای برقی و الکتریکی در سال ۲۰۱۸، میزان ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو است که طبق آمار منتشر شده تقاضای کشورهای اروپای غربی و ایالات متحده آمریکا برای خرید خودروی برقی و پاک بسیار بیشتر از سایر کشورهای جهان است.

برچسب ها: هیبریدی
نظرات بینندگان