arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۶

۴۲۵ هزار دلار، هزینه روزانه بازداشتی‌های هتل ریتز ریاض

یک شبکه تلویزیونی هزینه روزانه اقامت ویژه شاهزادگان و مسئولان عربستانی بازداشت شده در هتل ریتز کارلتون شهر ریاض را ۴۲۵ هزار دلار اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک شبکه تلویزیونی هزینه روزانه اقامت ویژه شاهزادگان و مسئولان عربستانی بازداشت شده در هتل ریتز کارلتون شهر ریاض را ۴۲۵ هزار دلار اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی «کاربونیتید تی وی آمریکا»، مجموع هزینه بازداشت شاهزادگان و مسئولان عربستانی در هتل ریتز کارلتون شهر ریاض تا به امروز ۵۱ میلیون دلار شده و این مبلغ شامل هزینه اقامت متهمان پرونده‌های فساد در طول ۵۰ روز گذشته بوده اما هزینه‌های غذای آنها را شامل نمی‌شود.

این شبکه تلویزیونی با اشاره به اینکه هزینه روزانه اقامات این اشخاص در این هتل شهر ریاض دست‌کم ۴۲۵ هزار دلار در روز است، اعلام کرد، اکنون این سوال از مسئولان عربستانی مطرح است که آیا مسیری که آنها برای مبارزه با فساد در پیش گرفته‌اند، فایده‌ای دارد یا نه؟

روزنامه «میدل ایست مانیتور» چاپ انگلیس نیز به تازگی با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت: در طول چند ماه گذشته این اقدام هزینه سنگینی را به خزانه عربستان تحمیل کرده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی از اولین مسئول عربستانی را منتشر کردند که درباره شرایط بازداشت خودش و سایر مسئولان و شاهزادگان در هتل ریتز کارلتون صحبت می‌کند.

سعود الدویش، رئیس شرکت ارتباطات عربستان که دو روز قبل به همراه ابراهیم العساف، از هتل ریتز کارلتون آزاد شد، ویدئویی را از زمان خروجش از این محل منتشر کرد که همه در حال تبریک گفتن به او هستند.

الدویش در این فایل ویدئویی از رفتار خوب با او و دیگر بازداشت‌شدگان می‌گوید.

وی دو روز قبل پس از تسویه حساب مالی، به همراه العساف آزاد شد. او اشاره‌ای به میزان مبلغ پرداخت شده در ازای آزادی‌ خود نکرد.

نظرات بینندگان