arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

افشای جدیدترین رسوایی اخلاقی برلوسکونی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقامات قضایی ایتالیا در تحقیقاتی که درباره اتهامات جنسی «سیلویو برلوسکونی» نخست وزیر ایتالیا انجام داده اند، نوار مکالمات تلفنی وی را گوش داده و به اطلاعات شگفت آوری در این ارتباط رسیده اند.

به گزارش انتخاب به نقل از تابناک، دیلی تلگراف در این باره خبری را منتشر کرده که بر اساس آن، این اولین باری است که برلوسکونی برای ارتباط با زنان به آنان پول پرداخت کرده است.

بنابر این گزارش برلوسکونی از اموال دولتی نیز برای این پرداخت ها و همچنین هزینه برگزاری جشن های خود استفاده کرده، این در حالی است که وی اخیرا مجموعه ای از سخت گیری های اقتصادی برای مردم را تحت عنوان طرح ریاضت اقتصادی به پارلمان این کشور تقدیم کرده است.

در همین ارتباط مشخص شده که نخست وزیر ایتالیا، حتی در سفر هوایی خود از رم به میلان هم با پرداخت پول به یک خانم، وی را به همراه خود برده است.

در این میان شخصی به نام جیان پائولو ترانتینی، در نقش واسطه عمل می کرده و مقدمات ارتباط برلوسوکنی با خانم های ایتالیایی را فراهم می کرده است. نکته عجیب اینکه همسر تارانتینی، نخست وزیر ایتالیا نیز در این واسطه گری و ایجاد ارتباط بین زنان و برلوسکنی نقش موثری را ایفا کرده است. نخست وزیر ایتالیا می گوید به آنان صدها هزار یورو پول پرداخت کرده است.

در یکی از مکالمات افشا شده برلوسکونی نکته شگفت آوری به چشم می خورد، این مکالمه که در سال 2008 اتفاق افتاده است، نخست وزیر ایتالیا می گوید که شب گذشته 11 زن ایتالیایی در محل اقامت وی حضور داشته اند که وی تنها توانسته با 8 نفر از این زنان ارتباط برقرار کند و سه نفر از این زنان باقی مانده اند!

یکی از سیاستمداران ایتالیایی با توجه با افشاگری های اخیر گفته است که دادگاه های ایتالیایی باید برلوسکونی را به عنوان بیماری روانی به بیمارستان معرفی کرده و وی را تحت مراقبت های روانپزشکی قرار دهند.
نظرات بینندگان