arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

ایران لرزید / آخرین اخبار از زلزله در فارس، کرمان و گیلان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا نوشت:

زلزله در جیرفت خسارتی نداشت

 رییس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه کرمان گفت: زمین لرزه سه و شش  ریشتری صبح امروز در منطقه درب بهشت شهرستان جیرفت واقع در جنوب این استان خسارتی در پی نداشت.'محسن صالحی' روز یکشنبه افزود: با توجه به اینکه این زمین لرزه در عمق 25 کیلومتری زمین رخ داد حتی در منطقه احساس هم نشد. شبکه لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان این زلزله را ساعت هفت و هشت دقیقه و 58 ثانیه در موقعیت جغرافیایی 90 / 28 عرض شمالی و 30 / 57 طول شرقی ثبت کرده است.
کانون این زمین لرزه 'درب بهشت' واقع در 39 کیلومتری منطقه ساردوییه شهرستان جیرفت و در فاصله 190 کیلومتری جنوب کرمان بوده است.

زمین لرزه سه و هفت ریشتری حوالی املش در استان گیلان را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی سه و هفت ریشتر  در مقیاس امواح درونی صبح امروز (یکشنبه) حوالی املش در استان گیلان را لرزاند.به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه ساعت هفت و 33 دقیقه و یک ثانیه صبح امروز به وقوع پیوسته است.
بر اساس این گزارش، شبکه های لرزه نگاری، زمین لرزه یاد شده را در عرض شمالی 10/37 و طول شرقی 15/50 ثبت کرده اند.
تا کنون گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است.

زلزله حوالی گله دار استان فارس را لرزاند

زلزله ای به بزرگی سه و نه ریشتر در مقاس امواج درونی زمین، بامداد روز یکشنبه حوالی منطقه ی گله دار استان فارس را لرزاند.شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران روز یکشنبه اعلام کرد : این زلزله امروز در ساعت 4 و 7 دقیقه و 24 ثانیه بوقوع پیوست. موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه 85/27 عرض شمالی و 82/52 طول شرقی بوده است. از خسارات احتمالی این زمین لرزه تاکنونی گزارشی ارایه نشده است. گَله‌دار در جنوب استان فارس واقع شده و مرز استان فارس و بوشهر است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
خرابي هم به بار اورد
نظرات بینندگان