arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۶

انصارالله شایعات کشته شدن رهبرانش را تکذیب کرد

یکی از رهبران انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف عربی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایش علیه غیرنظامیان در یمن، به نشر اخبار دروغین می‌پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از رهبران انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف عربی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایش علیه غیرنظامیان در یمن، به نشر اخبار دروغین می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله به خبرگزاری آلمان گفت: انتشار اخبار دروغین درباره کشته شدن رهبران انصارالله تنها تلاشی از سوی متجاوزان برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایشان علیه غیرنظامیان در استان‌های حدیده و تعز است.

وی گفت: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی روز سه‌شنبه حمله‌ای را به بازاری در استان تعز انجام دادند که به کشته و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی منجر شد. حمله دیگری به منزل غیرنظامیان در استان حدیده نیز ۱۴ کشته برجای گذاشت. حمله دیگری به مزرعه‌ای در الخوخه نیز به کشته شدن چهار غیرنظامی منجر شد.

القحوم گفت: ائتلاف متجاوز عربی تنها دنبال توجیه بمباران غیرنظامیان از طریق انتشار چنین اخباری است. نهادهای بین المللی باید خود بیایند و ببینند که چه کسانی هدف قرار گرفته‌اند.

وی "سکوت وحشتناک" سازمان ملل و نهادهای بین المللی در قبال جنایت‌های ائتلاف عربی علیه غیرنظامیان را محکوم و تأکید کرد که ادامه بمباران هوایی و محاصره هرگز به تسلیم شدن آن‌ها منجر نخواهد شد بلکه بر پایداری‌شان در مقابله با دشمن می‌افزاید.

برچسب ها: یمن ، انصارالله
نظرات بینندگان