arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

پاسخ مجمع تشخيص به نامه لاريجاني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به نامه علي لاريجاني به هاشمي رفسنجاني درباره بررسي طرح رسيدگي به اموال مسئولين در مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:بزودي رسيدگي به اموال مسئولين در اولويت مجمع تشخيص مصلحت نظام قرار مي گيرد.

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه انتخابات مجلس نهم توصيه من به فعالين اصلاح طلب و همه كساني كه نظام جمهوري اسلامي را قبول دارند و به آرمان هاي امام (ره)شهدا معتقد هستند اين است كه در چارچوب قانون كه فصل الخطاب مي باشد حضور باشكوهي در انتخابات داشته باشند.

رضايي با اشاره به شرايط اصلاح طلبان براي ورود به انتخابات مجلس نهم گفت: اصلاح طلبان با برقراري گفتگوي مسالمت آميز و تعامل با حاكميت مي توانند همراه با ديگر جريان هاي سياسي در انتخابات حضور يابند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: همه طيف ها و جريانات سياسي بايستي دوش تا دوش مردم در انتخابات مجلس نهم شركت نمايند تا مردم سالاري ديني به قوت خود در ايران باقي بماند.

رضايي با اشاره به نامه علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به هاشمي رفسنجاني درباره بررسي طرح رسيدگي به اموال مسئولين در مجمع تشخيص مصلحت نظام، تصريح كرد: هر طرح اختلافي كه به مجمع تشخيص مصلحت نظام ارجاع داده شود، يك گروه كارشناسي براي بررسي سوابق مربوط به آن طرح شكل مي گيرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، خاطرنشان كرد: با بررسي علت اين تاخير در رسيدگي به طرح مذكور، به طور حتم به زودي از سوي مجمع در اولويت رسيدگي قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان