arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

فرار پرسپوليسي‌ها از در پشتي هتل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گل نوشت: هواداران ناراضي پرسپوليس كه پس از شكست تلخ تيم‌شان در داربي به سوي هتل اسپيناس محل اسكان پرسپوليس سرازير شدند، حدود دو ساعت مقابل در ورودي هتل اسپيناس تجمع كردند تا شايد بتوانند صداي اعتراض‌شان را به گوش بازيكنان و مسوولان باشگاه پرسپوليس برسانند.
بازيكنان پرسپوليس كه مي‌دانستند هواداران دوآتشه و ناراضي تيم‌شان به چه نيتي ورزشگاه را به سوي هتل اسپيناس ترك كرده‌اند، همه تلاش‌شان را كردند تا به هر نحوي شده با آنها روبه‌رو نشوند. پرسپوليسي‌ها خيلي زود وسايل‌شان را جمع و جور كردند و از طريق در پشتي هتل اسپيناس، محل هتل و بلوار كشاورز را ترك كردند. اتومبيل‌هاي شيك بازيكنان پرسپوليس يكي، يكي از در كركره‌اي پشت هتل اسپيناس خارج مي‌شدند و هواداران پرسپوليس هم به اميد اينكه بتوانند بازيكنان تيم‌شان را ببينند در مقابل در اصلي انتظارشان را مي‌كشيدند.
وقتي هواداران دوآتشه پرسپوليس فهميدند بازيكنان‌ تيم‌شان از در پشتي فرار كرده‌اند، شعارهايي عليه مسوولان باشگاه و بازيكنان پرسپوليس سر دادند. در حالي كه كاشاني به دليل كمردرد در منزل بستري بود و بازيكنان پرسپوليس هم از در پشتي فرار كرده بودند، حميد استيلي و علي كريمي در لابي هتل اسپيناس مشغول صحبت بودند.
با توجه به اينكه يك مجلس عروسي در هتل اسپيناس برگزار مي‌شد، مسوولان هتل و حتي كارمندان حراست هتل، چند باري تصميم گرفتند تا براي متفرق كردن جمعيت دست به دامان نيروهاي انتظامي شوند ولي پس از صحبت‌هاي تعدادي از هواداران پرسپوليس با پزشك اين تيم قرار شد علي كريمي به عنوان كاپيتان سرخ‌ها(و البته تنها پرسپوليسي حاضر در هتل) مقابل در ورودي برود و پاسخگوي انتقادات هواداران باشد.
مهدي خانباني، روانشناس تيم پرسپوليس كه در طول مسير استاديوم تا هتل تلاش زيادي براي حفظ آرامش سرخ‌ها انجام داده بود، پس از گفت‌وگو با استيلي و كريمي، كاپيتان سرخ‌ها را مجاب كرد تا براي دقايقي پاسخگوي هواداران ناراضي باشد. حميد استيلي كه حسابي رنگش سرخ شده بود، پس از پايان صحبت‌هايش با علي كريمي، هتل راترك كرد و بالاخره جادوگر همراه با عكاس روزنامه گل مقابل در اصلي هتل اسپيناس ايستاد و به صحبت‌هاي هواداران تيمش گوش كرد.
مردم شاكي به محض ديدن كريمي به تشويق او پرداختند تا شايد كريمي براي چندمين‌بار تنها بازنده‌اي باشد كه توسط هواداران ناراضي تيمش تشويق مي‌شود. جادوگر كه از برخورد هواداران پرسپوليس حسابي جا خورده بود با آرامش به صحبت‌هاي هواداران پرسپوليس گوش داد. اكثر هواداران پرسپوليس كه از عملكرد بعضي از بازيكنان تيم‌شان دلخور بودند، به شدت از اين بازيكنان انتقاد كردند و پس از آن نيز به انتقاد از سرمربي و مدير باشگاه پرسپوليس پرداختند.
علي كريمي حدود 20دقيقه براي هواداران به صحبت پرداخت و به عنوان كاپيتان سرخ‌ها و از سوي باشگاه پرسپوليس و بازيكنان، از هواداران اين تيم عذرخواهي كرد. تيفوسي‌هاي پرسپوليس كه هرگز نمي‌خواستند عذرخواهي جادوگر را به دليل عملكرد ضعيف پرسپوليس بشنوند، خيلي زود به تشويق علي كريمي پرداختند.
تعدادي از دوآتشه‌هاي پرسپوليس خودشان را به كريمي نزديك كردند و از او به عنوان موثرترين و متعصب‌ترين بازيكنان‌شان نام بردند و گفتند كه او تنها كسي است كه شامل انتقادات و شعارهاي آنها نمي‌شود.
جادوگر كه در حين ديدار با استقلال مصدوم هم شده بود، با وجود درد شديدي كه در زانويش احساس مي‌كرد، پس از گفت‌وگو با هواداران تيمش در مقابل در اصلي هتل ايستاد و با هواداران پرسپوليس عكس يادگاري گرفت. ماجراي تجمع و شعارهاي هواداران ناراضي پرسپوليس با حضور جادوگر چنان آرام شد كه علي كريمي برخلاف همه پرسپوليسي‌ها از در اصلي پاركينگ خارج شد و براي هواداراني كه فقط او را تشويق مي‌كردند، دست تكان داد.
نظرات بینندگان