arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۶

ایران حمله تروریستی کابل را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی و خبرگزاری در کابل را به شدت محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران حمله تروریستی کابل را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی و خبرگزاری در کابل را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی حمله انتحاری تروریستی امروز به یک مرکز فرهنگی و دفتر خبرگزاری آوای افغانستان در کابل را به شدت محکوم و با دولت، ملت و خانواده بازماندگان قربانیان این حادثه غم انگیز بخصوص جامعه خبرنگاران و اندیشمندان ابراز همدردی کرد.

قاسمی افزود: حمله به مراکز فرهنگی، اطلاع رسانی و اندیشه ورزان دارای فکر و قلم که روشنگر و رسوا کننده تفکرات افراطی و خشونت طلبی بودند نشان دهنده عمق کینه و نفرت آمران و عاملان تروریسم از آزادی بیان، آگاهی، شناخت، تفکر و وحدت مردم افغانستان است.

قاسمی تصریح کرد: بدخواهان و نفرت پراکنانِ خشک مغز بیش از همیشه و در پی شکست های سنگین اخیر، منافع حقیر خود را در آشوب و ناآرامی در منطقه و کشتار بی گناهان می بینند که حفظ هوشیاری دولت و ملت افغانستان و وحدت همه اقوام و گروهها و نیز همکاری همه کشورهای منطقه رمز فایق آمدن بر مصائب و کینه توزی و خصومت بی حد و حصر تروریست های بیرحم و کور دل است.

به گزارش ایسنا، این حمله منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از علما، اندیشمندان، اساتید و دانشجویان و فرهیختگان افغانستانی که در یک نشست فرهنگی - مذهبی گرد هم آمده بودند شد.

برچسب ها: کابل ، قاسمی
نظرات بینندگان