arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

رحیمی: مفسدان قدرتمند نمي‌گذارند، بعضي از كارها انجام شود

معاون اول رييس جمهور با يادآوري بحث كشف سوءاستفاده مالي در بانك صادرات، گفت: هركه كشف كرده خدا به او خير دهد، اما بايد آخر آن را مشاهده كنيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رييس جمهور با يادآوري بحث كشف سوءاستفاده مالي در بانك صادرات، گفت: هركه كشف كرده خدا به او خير دهد، اما بايد آخر آن را مشاهده كنيم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رحيمي با حضور در مراسم بهره‌برداري از 20 دستگاه لوكوموتيو و 22 دستگاه واگن مسافري طي سخناني با طرح اين سوال كه در اين‌گونه جلسات بايد واكاوي كرد كه چرا بيشتر به جلو نرفته‌ايم؟ گفت: اين روزها بخش اعظمي از وقت مديران صرف گفت‌وگوها و عناوين روزنامه‌ها و سايت‌هايي مي‌شود كه پشت صحنه‌ي آن يا 180 درجه عكس است يا همه‌ي واقعيت نيست.

وي تصريح كرد: مدتي است كه دعوا بر سر كشف 2 هزار و 800 ميليارد سوءاستفاده مالي است. همه دعوا مي‌كنند كه ما آن را كشف كرده‌ايم. خدا به هركسي كه آن را كشف كرده، خير دهد، اما مهم اين است كه كاري صورت گيرد تا اين اتفاق‌ها نيفتد و تكرار نشود.

معاون اول رييس‌جمهور ادامه داد: اكنون چندين هفته است كه بحث كشف سوءاستفاده‌ي مالي در بانك صادرات مطرح است. هركه كشف كرده خدا به او خير دهد، اما بايد آخر آن را مشاهده كنيم. ما اكنون در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي در حال تلاش هستيم كه همه چيز بر صفحه‌ي كامپيوتر بيايد و ببينيم كه در كجاي ايران چه كسي چه ميزان وام دريافت كرده است. كار دشوار است، نمي‌گذارند.

رحيمي خاطرنشان كرد: در ديوان محاسبات يكي از مقامات به من گفت كه تنها به ميدان نرو كه مي‌زنند، ما گفتيم ياور باشيد تا نزنند. امروز خودش يكي از زنندگان است. همه‌ي ما به برادري و محبت توصيه شده‌ايم. اصل دين، برابري و دوستي است و بي‌ترديد اگر همه‌ي قدرت‌ها را روي هم بگذاريم بر همه‌ي دنيا فائق مي‌آييم و اين سخن من از روي تجربه است. هنگامي كه دو دست به هم مي‌رسد و دو دل به هم پيوند مي‌خورد انقلاب بزرگي رخ مي‌دهد، اما از نزاع جز غيبت، تهمت و اتهام‌سازي چيزي در نمي‌آيد.

وي افزود: واقعيت اين است كه اين دولت حدود 4-5 ماه است كه در معرض اتهام انحراف است. كدام انحراف؟ واقعيت اين است كه مفسدان قدرتمند نمي‌گذارند، بعضي از كارها انجام شود. امروز در راس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي هستم، اما كار دشوار است و وقتي مي‌خواهي شفاف كني خود مديران بعضي از بانك‌ها مقاومت مي‌كنند و كارهايشان رو مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
اتفاقا جناب رحیمی این اولینباره که با شما موافقم!
مردم هم منتظرند! بصورت شدید!!!
نظرات بینندگان