arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
حضور مشكوك سرمربي شاهين در تهران

درخشان ديشب سرمربي پرسپوليس شد؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گل نوشت: پيش از پرداختن به موضوع اصلي كمي به گذشته برمي‌گرديم. جايي كه در اواخر ليگ ششم، يك سكوي خاص در ورزشگاه آزادي و در بازي‌هاي پرسپوليس شروع به حمايت از فردي كرد كه عنوان مي‌شد مديرعامل آينده پرسپوليس خواهد شد. اين اتفاق بالاخره افتاد.
سال‌ها از اين موضوع گذشت و فرد مورد نظر ما دوباره سكان هدايت باشگاه پرسپوليس، البته با عنوان موقت را برعهده گرفت. آن زمان زلاتكو كرانيكار، سرمربي سرخ‌ها بود. زمان بازي پرسپوليس برابر صبا در قم از راه رسيد. پيش از آن زمزمه‌هايي مبني بر ايجاد تغيير در كادر فني به گوش مي‌رسيد. روز بازي اندك هواداران پرسپوليس كه از تهران خود را به قم رسانده بودند، اقدام به سر دادن شعار عليه سرمربي كروات پرسپوليس كردند. دست آخر كرانيكار رفت و علي دايي جاي او را گرفت.
سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس توسط دوستان سكونشين خود عليه علي دايي نيز اقداماتي را روي سكوها ترتيب داد. بازي برابر صباي قم در ورزشگاه آزادي و قرائت بيانيه معروف ليدرهاي خاص را كه حتما به ياد داريد؟ پس از آن هم كه درگيري فيزيكي علي دايي با يكي از ليدرهاي منتسب به حبيب كاشاني در حضور وي و در ساختمان باشگاه پرسپوليس به وقوع پيوست. اينجا نيز يك‌بار ديگر، كارمند آموزش و پرورش، عضو شوراي شهر تهران و سرپرست باشگاه پرسپوليس با سرمربي اين تيم با خوشي به پايان خط نرسيد.
روزگار گذشت تا طبق يك نمايش كاملا احساسي، حميد استيلي كه از دوستي عميق و ريشه‌اي با حبيب كاشاني برخوردار است، سكان هدايت سرخپوشان را برعهده گرفت.
زننده گل قرن از همان روز نخست ليگ يازدهم سايه علي دايي را بالاي سر خود ديد. تشويق سرمربي سابق پرسپوليس در ورزشگاه‌هاي مختلف به شكل كابوسي براي حميد استيلي درآمده بود. تا پيش از داربي 71 زمزمه‌هايي از مذاكره با چند مربي براي جايگزيني احتمالي حميد استيلي به گوش مي‌رسيد. در اين اوضاع و احوال حبيب كاشاني خود را از دسترس رسانه‌ها دور كرده و حتي براي تماشاي بازي‌هاي پرسپوليس از حضور در ورزشگاه‌ها خودداري مي‌كرد. او حتي داربي 71 سرخابي‌ها را نيز در خانه و در پاي تلويزيون نگاه كرد. داربي 71 با شكست پرسپوليس به پايان رسيد تا شايعه ايجاد تغييرات در كادر فني رنگ و بوي جدي‌تري به خود بگيرد.
روز گذشته در ساعت 17:36 مطلبي روي خروجي سايت منتسب به هواداران پرسپوليس كه متعلق به يكي از ليدرهاي محبوب حبيب كاشاني و كارمند رسمي باشگاه پرسپوليس است، با اين مضمون قرار گرفت كه: «با توجه به نتايج ضعيف و شكست تحقيرآميز برابر استقلال، بهتر است حميد استيلي استعفا بدهد.»
اين شخص گزينه‌هايي را نيز معرفي كرده تا جايگزين حميد استيلي شوند. اين شخص در چند جاي مختلف پس از انتخاب حميد استيلي، اين موضوع را اشتباه بزرگ حبيب كاشاني عنوان و حميد درخشان را بهترين گزينه سرمربيگري پرسپوليس عنوان كرده بود. او سابقه كار در روزنامه‌هاي سابق سرمربي فعلي شاهين بوشهر را دارد و اين حمايت‌هاي وي نمي‌تواند بي‌دليل باشد.

گويا تصميم حبيب كاشاني براي دور زدن حميد استيلي جدي است. شاهد اين مدعاي ما حضور ناگهاني حميد درخشان در تهران و مذاكرات شبانه وي با سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس است.
سرمربي شاهين بوشهر روز گذشته پيش از شروع تمرين تيم خود با غلامحسين مظلومي تماس گرفته و عنوان مي‌كند به دليل بيماري يكي از بستگانش بايد فوري به تهران سفر كند. پيامد اين خبر با سرپرست تيم شاهين بوشهر تماس گرفتيم كه وي ادعاي ما را تاييد واعلام كرد كه تمرينات عصر روز گذشته شاهين زير نظر ممبيني (دستيار درخشان) انجام شده است.
شواهد و قرائن از توجيه تقريبا قابل قبول حميد درخشان براي ترك ناگهاني شاهين بوشهر خبر مي‌دهد. او قرار است عدم انجام تعهدات مالي مسوولان باشگاه شاهين را به عنوان دليل اصلي و محكمه‌پسند خود براي اين جدايي عنوان كند تا براي مذاكره و عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس جاي هيچ اعتراضي باقي نگذارد.
به اين ترتيب مي‌توان گفت حميد استيلي نيز قرباني ديگري در مسير فوتبال سياست‌زده ما شد تا براي باقي مانده در مسند قدرت باشگاه پرسپوليس جاي توجيه براي آقايان باقي بماند.
وبلاگ ليدر منتسب به كاشاني مدعي شد
دنيزلي، مايلي‌كهن يا درخشان؟
ليدر نزديك به باشگاه و شخص كاشاني در وبلاگ خود نوشت: «با توجه به كسب نتايج ضعيف پرسپوليس در هفت هفته اول ليگ برتر و اشتباهات فاحش فني در بازي داربي كه منجر به باخت تحقيرآميز پرسپوليس مقابل استقلال شد، حميد استيلي جايگاه خود را در نزد هواداران از دست داد و بهترين تصميم براي او اين است كه خودش استعفا بدهد و دست مديريت باشگاه را براي انتخاب گزينه مناسب باز بگذارد.
در اين ميان خبرهايي از تمايل باشگاه براي جذب مصطفي دنيزلي به گوش مي‌رسد. در صورتي كه پرسپوليس با دنيزلي به توافق نرسد، محمد مايلي‌كهن و حميد درخشان، دو گزينه مدنظر باشگاه خواهند بود.
نگه داشتن استيلي نه به صلاح او و نه باشگاه است،‌چرا كه حساسيت زيادي روي اين مربي جوان پرسپوليس به وجود آمده و بعد از شكست داربي كه نتيجه آن براي هواداران بي‌شمار پرسپوليس مهمتر از قهرماني است، حتي در ذهن طرفداران سرسخت حميد استيلي هم علامت سوال بزرگي به وجود آمده است.
البته ما قلبا حميد استيلي را دوست داريم و او يكي از محبوب‌ترين و زحمتكش‌ترين پيشكسوت تاريخ باشگاه است، اما فوتبال امروز روي بدش را به حميد استيلي نشان داده و احساس مي‌كنيم حتي اگر استيلي لياقت آن را هم داشته باشد، كه دارد، به نظر مي‌رسد او ديگر در پرسپوليس موفق نخواهد بود.»
آيا اين حرف‌هاي كاشاني است كه از زبان اين ليدر خطاب به استيلي نوشته شده است؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
یادمه وقتی افشین قطبی پرسپولیس را قهرمان کرد ، استیلی همه جا میگفت این تیم را او تمرین داده و نباید قهرمانی را بنام قطبی نوشت . حالا بفرما آقای حمید خان ، حتی بچه ها هم مارا توی کوچه و خیابان دست می اندازند. این تیم که از ابتدا تحویل شما بود . حتی در جدول رده بندی هم آبرو ریزی کردی . بهتر نبود توهم مثل اون رفیقت امیر خان از چند تیم شهرستانی شروع میکردی (نه فقط شاهین بوشهر ) بعد چند سال در پرسپولیس دستیار می شدی و بعد از چند سال آهسته آهسته سرمربی پرسپولیس میشدی ؟ برو و ما را با درد خودمان تنها بگذار ، دعای خیر همه پرسپولیسیها بدرقه راهت باشه ، برو برادر من . برو و از چند تیم رده پائین تر شروع کن ، این ردا به تن تو خیلی خیلی گشاده .
نظرات بینندگان