arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۶

رونالدو: می‌خواهم فیلم‌ساز شوم

مهاجم رئال مادرید پس از خداحافظی از جهان فوتبال قصد دارد فیلم‌ساز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رونالدو: می‌خواهم فیلم‌ساز شوم

مهاجم رئال مادرید پس از خداحافظی از جهان فوتبال قصد دارد فیلم‌ساز شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو پنج‌شنبه شب جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ گلوب ساکر را دریافت کرد. مهاجم رئال مادرید به علت سه فرزند کوچکش نتوانست به دوبی سفر کند و در این مراسم حضور داشته باشد، به همین خاطر جایزه‌ خود را در خانه‌اش توسط الکساندرو دل پیرو دریافت کرد.

مهاجم پیشین یوونتوس پس از اهدای جایزه با رونالدو مصاحبه کرد که شبکه اسکای ایتالیا آن را در ژانویه پخش خواهد کرد. این شبکه تلویزیونی بخشی از مکالمه دو ستاره جهان فوتبال را پخش کرد که در ادامه‌ به آن اشاره می‌شود.

دل پیرو: شایعات زیادی درباره پیوستنت به یوونتوس وجود داشت. خیلی دوست داشتم با تو هم‌بازی شوم. چه اتفاقی افتاد؟

رونالدو: باشگاه‌های زیادی خواهان امضای قرارداد با من بودند اما مرد کلیدی در زمینه قراردادها خورخه مندس (مدیر برنامه رونالدو) بود. او همیشه راه مناسب را به من نشان می‌داد. به یاد می‌آورم که با یوونتوس صحبت کرد و من از این اتفاق خوشحال شدم چون یووه باشگاه فوق‌العاده‌ای است. با این حال رئال مادرید و منچستریونایتد نیز تیم‌های خیلی بزرگی هستند. در انگلیس یک تیم پیشنهاد خیلی خوبی به من داد. همیشه از کودکی آرزو داشتم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم. منچستریونایتد این فرصت را به من داد به خصوص سرالکس فرگوسن (سرمربی وقت یونایتد). همچنین خورخه مندس به من کمک کرد تا با این باشگاه قرارداد امضا کنم.

دل پیرو: سال‌های زیادی بازی خواهی کرد و فوتبال بازی کردن شور و هیجان خاصی دارد. به همین خاطر همه بازیکنان دوست دارند تا ابد به بازی کردنشان ادامه‌ دهند. هفت یا ۱۰ سال دیگر باید از فوتبال خداحافظی کنی. بیرون از زمین می‌توان فعالیت‌های زیادی را انجام داد اما وقتی که زمان آن فرا برسد چه کاری انجام خواهی داد؟

رونالدو: اکنون تمرکزم روی فوتبال است. وقتی که زمان مناسب آن فرا برسد، کفش‌هایم را خواهم آویخت. دوست دارم از لحظات کنونی لذت ببرم. می‌دانم زمانی که بازنشسته شوم زندگی خوبی خواهم داشت. این موضوع را به این خاطر نمی‌گویم که پول زیادی دارم بلکه به این خاطر می‌گویم که می‌توانم تجربیات جدیدی داشته باشم. به عنوان مثال می‌خواهم فیلم‌سازی را امتحان کنم سپس به شرکت‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌هایم و رابطه‌ام با نایکی رسیدگی خواهم کرد. می‌خواهم در رابطه با تجارت آگاهی خود را بالا ببرم. آینده ۲۷ – ۲۸ ساله‌ای را برای خودم تصور می‌کنم. تیم خوبی دارم. افراد زیادی در شرکتم کار می‌کنند و به من کمک می‌کنند که پروژه‌های جذابی داشته باشیم. زمانی که فوتبال بازی می‌کنم همه چیز به من بستگی دارد. در بیرون از زمین به آن افراد بستگی دارد چون آنها برای من کار می‌کنند.

دل پیرو: جوایز فردی یا گروهی برای یک بازیکن نشان دهنده به پایان رساندن یک ماموریت است. تو عناوین زیادی را کسب کرده‌ای. چگونه دوباره می‌توانی انگیزه بازی می‌کنی و هر سال بهتر از سال قبل در میادین ظاهر شوی؟

رونالدو: مهم‌ترین چیز انگیزه است. اگر با انگیزه بازی کنی همه چیز آسان خواهد شد. تو این موضوع را می‌دانی چون فوتبالیست بوده‌ای. در ورزش باید خیلی تلاش و تمرین کنی. باید انگیزه، شور و اشتیاق داشته باشی تا بتوانی به بازی کردن ادامه‌ دهی. هنوز شور و شوق زیادی برای بازی کردن دارم. پیروزی را دوست دارم و همیشه احساس می‌کنم که می‌توانم هر سال چیز جدیدی را ارائه دهم. مردم از سن من صحبت می‌کنند اما گاهی اوقات با آنها موافق نیستم. بازیکنان جوان زیادی از آسیب‌دیدگی‌های پیاپی رنج می‌برند چون مراقب بدن‌های‌شان نیستند. من ۳۲ ساله و تقریبا ۳۳ هستم و دیگر کودک نیستم. این موضوع را می‌دانم. با این حال احساس می‌کنم قوی و با انگیزه هستم.

دل پیرو: ممنون از وقتی که به من دادی رونالدو. مصاحبه لذت بخشی بود.

رونالدو: ممنون از تو. دوست داشتم با تو هم‌بازی شوم. مطمئن هستم که پاس‌های خوبی به من می‌دادی (با خنده).

دل پیرو: البته.

برچسب ها: رونالدو
نظرات بینندگان