arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۶

هنرمند ایرانی در میان فینالیست‌های جایزه هنری ایتالیا

فرشته ستایش هنرمند نقاش ایرانی یکی از۴۷ فینالیست رقابت بین‌المللی LYNX سال ۲۰۱۷ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هنرمند ایرانی در میان فینالیست‌های جایزه هنری ایتالیا

فرشته ستایش هنرمند نقاش ایرانی یکی از۴۷ فینالیست رقابت بین‌المللی LYNX سال ۲۰۱۷ است.

به گزارش ایسنا، "لبخند ژکوند" اثر برگزیده فرشته ستایش برای این رقابت بین‌المللی، یک اثر میکس‌مدیا روی چوب است و تصویر رافائل، نقاش مشهور ایتالیایی را نشان می‌دهد که با نگاهی تاثیرگذار، نظاره‌گر بینندگان اروپایی خود است.

گفته می‌شود، یکی از کیوریتورهای این رویداد بین‌المللی، ضمن ابراز خوشنودی از انتخاب فرشته ستایش به عنوان یکی از فینالیست‌های LYNX ۲۰۱۷ که هنرمندانی از ۳۵ کشور دنیا در آن شرکت کرده‌اند، از علاقه گالری LUX درجهت برگزاری نمایشگاه انفرادی برای این هنرمند خبر داد.

بنا به روال این رقابت سالانه، آثار هنرمندان برگزیده در سه گالری معتبر اروپایی به نمایش گذاشته می‌شود. در ماه‌های سپتامبر و نوامبر ۲۰۱۷، گالری‌ هنری LUX در کشور ایتالیا و گالری Lokarjeva در کشور اسلوونی میزبان آثار برگزیده بوده‌اند و پس از برگزاری سومین و آخرین نمایشگاه در کشور ایتالیا در سال ۲۰۱۸، این دوره از این رقابت بین‌المللی به کار خود پایان خواهد داد.

این هنرمند همچنین به تازگی به عنوان هنرمند برگزیده از کشور ایران برای حضور در رزیدنسی بین‌المللی در مرکز هنری Hannacc به مدت یکماه در بارسلونای اسپانیا پذیرفته شده‌ است.

فرشته ستایش هنرمند نقاش ایرانی و متولد تهران و عضو پیوسته انجمن هنرمندان نقاش ایران است. بیش از ۳۵ سال است که نقاشی می‌کند و سابقه حضور در ۱۲ نمایشگاه انفرادی و بیش از ۹۰ نمایشگاه گروهی نقاشی در ایران و خارج از کشور را در پرونده کاری‌اش دارد.

نظرات بینندگان