arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

اتمام حجت آیةالله مهدوی کنی با جبهه پایداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دعوت آیت الله مهدوی کنی از جبهه پایداری آخرین اتمام حجت با آنان بود، هر گروهی که ساختار و منشور اصولگرایی را نپذیرد زیر عنوان دیگری فعالیت کند.

به گزارش انتخاب، حمیدرضا ترقی در گفت وگو با پانا در پاسخ به این سئوال که تردیدهای جبهه پایداری برای پیوستن به کمیته وحدت اصولگرایان تا چه زمان ادامه خواهد داشت و کمیته وحدت چقدر به جبهه پایداری برای پیوستن به اصولگرایان فرصت خواهد داد، اظهار داشت: ادامه پیدا کردن این وضع بستگی به نظر جامعتین و شورای داوری اصولگرایان دارد که در این زمینه تصمیم خواهند گرفت، اما من فکر نمی کنم نظر آیت الله مهدوی کنی در این باره تغییر کند.

وی افزود: تصور می کنم این آخرین دعوت آیت اله مهدوی کنی برای شرکت جبهه پایداری در جلسات کمیته وحدت و آخرین اتمام حجت با آنان بود.

ترقی در پاسخ به این سئوال که با وجود رد کردن دعوت کمیته وحدت اصولگرایان از سوی جبهه پایداری آیا اصولگرایان هنوز جبهه پایداری را از اعضای خود می دانند یا خیر اظهار داشت: ملاک و مبنایی که برای پذیرش یک تشکل در زیرمجموعه اصولگرایان وجود دارد پذیرش منشور اصولگرایی و ساختار اجرایی آن است بنابراین هر گروه دیگری که این منشور و ساختار را نپذیرد می تواند زیر عنوان دیگری فعالیت کند.

وی درباره اینکه آیا امیدوار به پیوستن جبهه پایداری به کمیته وحدت اصولگرایان هست یا نه گفت: ما همیشه امیدوار بودیم و امید خود را از دست نداده ایم اما در این انتخابات مسئله وحدت ترجیح دارد بر طرد یا حذف افرادی که آن ها (جبهه پایداری) در شورای مرکزی اصولگرایان نمی پسندند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سئوال که ارایه دو لیست جداگانه از سوی مجموعه های اصولگرایی چه تبعاتی برای آنها می تواند داشته باشد، گفت: ارایه دو لیست جداگانه ممکن است موجب موفقیت جناح مقابل اصولگرایان یعنی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بشود.
نظرات بینندگان