arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

پورمحمدی: معرفی اختلاس‌گران توسط مشایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفته است که بیش از 100 نامه در مورد قانون‌شکنی بانکها به رئیس‌جمهور داده‌ایم و مجموعه عملکرد اختلاس‌گران در سه بانک تات، گردشگری و آریا نشانگر حمایت دفتر رئیس جمهور از آنها است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در جلسه‌ای غیرعلنی به بررسی پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی پرداخت، جلسه‌ای که در آن مسئولان ذی‌ربط گزارشاتی پیرامون چگونگی وقوع این اختلاس به نمایندگان ارائه کردند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه بیش از 1 ساعت سخنرانی و موارد متعددی را مطرح کرده است.

پورمحمدی در جلسه غیرعلنی مجلس گفته بود که سه سال است که مشغول مکاتبه با رئیس جمهور و وزرا هستیم و بیش از 100 نامه به رئیس جمهور در مورد بی‌انضباطی‌ها و قانون‌شکنی‌ها در بانک‌ها فرستاده‌ایم.

وی همچنین تأکید کرده است که موضوعات این قانون شکنی‌ها و تخلفات مالی را افشا نکردیم چون نمی‌خواستیم به نظام لطمه وارد کنیم.

رئیس سازمان بازرسی همچنین به موضوع معرفی اختلاس‌گران توسط مشایی اشاره کرده بود و اعلام کرد که پس از دریافت نامه معرفی، تأکید کردیم که سیر قانونی اصل 44 باید در مورد واگذاری شرکت فولاد رعایت شود.

پورمحمدی اینچنین ادامه داده است که مجموعه عملکرد اختلاس‌گران در سه بانک تات، گردشگری و آریا نشانگر این است که آنها مورد حمایت دفتر رئیس جمهور بوده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
چرا باید این جلسات غیر علنی برگزار شود ؟یعنی هم مال ملت به تاراج برود و هم همین ملت برای شنیدن اخبار این تاراج نا محرم هستند؟
نظرات بینندگان