arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

کمیسیون امنیت ملی:امام صدر زنده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، با اشاره به جلسه امروز اين كميسيون با حضور اميرعبداللهيان، معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه گفت: ‌در اين جلسه گزارش جامعي از تحولات منطقه و خيزش عظيم اسلامي ارائه شد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، كاظم جلالي دراين باره افزود: جمهوري اسلامي ايران، شوراي انتقالي ليبي را به رسميت شناخته اما تحفظات خود را هم مبني بر خروج ناتو و برگزاري انتخابات حاكميت آزاد مردم اعلام كرده است.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: از نظر ما و طبق اخبار و اطلاعات موثق واصله، امام موسي صدر زنده است و هم‌اكنون نيز مسئولين ليبي مسئوليت جان ايشان را بر عهده دارند.

جلالي گفت: دليل اين‌كه ناتو گزينه نظامي را انتخاب كرد، عليرغم اين‌كه راههاي ديگر هم بود، بي ترديد حضور طولاني مدت در ليبي است و بر اساس اطلاعات موثق، نيروهاي ناتو جهت يافتن قذافي هيچ اقدامي انجام نداده‌اند.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي افزود: در بحرين اعتراضات مردم به شكل گسترده‌اي وجود دارد و مردم بحرين عليرغم بايكوت خبري و مظلوميت مطلق، مسير خود را ادامه مي‌دهند.

جلالي با بيان اينكه مسير مردم مصر حركت به سمت حاكميت آزاد مردم و كنار زدن وابستگان رژيم گذشته است گفت: امروز خيزش عظيم اسلامي و بهار حاكميت مردم با شدت و با تمام توان به پيش مي رود.

جلالي هم‌چنين خبر داد كه در جلسه كميسيون امنيت ملي مجلس، رييس سازمان جغرافيايي گزارشي ارائه داد.
نظرات بینندگان