arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

كلاهبردار مسابقه مختارنامه دستگير شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر موسسه آفاق فیلم با اشاره به تلاش نیروی انتظامی و اداره آگاهی تهران گفت: با تلاش نیروی انتظامی و پیگیری و کنترل نامحسوس روز گذشته کلاهبردار مسابقه سریال «مختارنامه» دستگیر شد.

به گزارش انتخاب، امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما و مدیر موسسه آفاق فیلم در گفت‌وگو با فارس گفت: کلاهبرداری که به نام موسسه «آفاق» به مردم تلفن می‌زد و می‌گفت شما برای انتخاب بهترین بازیگر «مختارنامه» برنده جایزه هستید با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تلاش‌های بی وقفه نیروی انتظامی و آگاهی تهران با نام «ش. ح» دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: این فرد دفتری زیرزمینی تاسیس و چند کارمند استخدام کرده بود و از طریق پیامک و یا تلفن از افراد می‌خواست یکی از بازیگران مختار را انتخاب کنند و در مسابقه شرکت نمایند با انتخاب نام هریک از بازیگران، آنها را برنده خطاب کرده و برای ارایه جایزه مبلغ 20 تا 30 هزار تومان درخواست می‌کرد که یا ازطریق ارایه شماره حساب و یا با ارایه شماره صندوق پست پول‌ها را دریافت می‌نمود. این فرد روزانه مبلغ یک تا یک و نیم میلیون تومان از این راه کسب درآمد داشت که با پیگیری‌ها و کنترل نامحسوس پلیس آگاهی و نیروی انتظامی و تلاش‌های سروان موحدی و رسولی، روز گذشته دستگیر شد.

شریفی در ادامه افزود: این کلاهبردار بیش از  100 شماره ایرانسل داشته است که هر سه یا دو ماه یک بار تغییر می‌داد. هیچ آدرسی به افراد ارایه نمی‌کرد. مخاطبین و علاقمندان به سینما نام موسسه «آفاق» را می‌دیدند و از طریق 118 با ما تماس می‌گرفتند و جایزه را از ما مطالبه می‌کردند که من به دادگاه انقلاب منطقه سه میدان ونک شعبه 8 شکایت کردم و قاضی شعبه همکاری‌های لازم را مبذول داشت و این فرد دستگیر شد.

وی در خاتمه افزود: تمام کسانی که به این فرد پول بابت دریافت جایزه ارایه دادند می‌توانند به اداره آگاهی شعبه 14 مراجعه کرده و از نامبرده شکایت نمایند.
نظرات بینندگان