arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

عضو شورای شهر شیراز: فاضلاب‌های رها شده در ورودی شرق شهر در شان سومین حرم اهل بیت(ع) نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی شرق شیراز خواستار ساماندهی آن شد و گفت: فاضلاب‌های رها شده در این ورودی در شان کلان‌شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) نیست.

سیروس پاک‌فطرت در گفت‌وگو با تسنیم، در حاشیه بررسی مسائل و مشکلات ورودی شرق شیراز که به همراه شهردار منطقه هفت و معاونان آن انجام شد اظهار داشت: این ورودی یکی از ورودی‌های مهم شیراز است که به نوعی استان‌های شمالی کشور را به جنوب کشور و خلیج فارس وصل می‌کند.

وی بیان کرد: ورودی یا خروجی شیراز از سمت شرق و از مسیر میدان الله تا پلیس راه شیراز- فسا نیاز به ساماندهی اصولی، فنی و ظاهری دارد و باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه نماد هر شهر ورودی آن شهر است افزود: ورودی‌ مناسب و زیبا بدون شک در معرفی یک شهر خلاق و زیبا نیز تاثیرگذار است و مسافران هستند که در این زمینه به قضاوت می‌پردازند.

پاک‌فطرت بیان کرد: مسئولان شهرداری شیراز باید با یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت ساماندهی ورودی‌های شیراز را به سرانجام برسانند که در قدم نخست می‌توان موضوع پاکسازی و زیباسازی را با اختصاص کمترین اعتبار دنبال کرد.

وی با اشاره به اینکه چندماه بیشتر تا پایان سال و فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده است گفت: نظم و زیبایی ورودی در سمت شرق شیراز یک ضرورت است و امیدواریم این مهم با جدیدت تمام و با یک تعامل همه جانبه با دستگاه‌های مختلف انجام شود.

عضو شورای شهر شیراز همچنین به رها شدن پساب فاضلاب در ورودی شرق شیراز و در کنار پلیس‌راه شیراز- فسا انتقاد کرد و افزود: سال‌های سال است این مشکل برطرف نشده و درخواست ما از مسئولان شهرداری و به ویژه اداره آب و فاضلاب ساماندهی این فاضلاب‌ها است.

پاک‌فطرت گفت: وجود فاضلاب علاوه بر اینکه بوی نامطبوع ایجاد کرده، به گفته مسئولان بهداشتی بروز بیماری‌های مختلف را نیز در پی داشته است.

برچسب ها: شیراز ، ورودی
نظرات بینندگان