arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

راز علاقه متهمان اختلاس به نام "منصور"!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب به نقل از قاصد، هرچند اکثر این اطلاعات، تکراری و یا ترجمه ای از سخنان مسئولان و دست اندرکاران پیگیری این پرونده به زبان های رسانه ای است اما بازهم نکات جالبی در این قضیه به چشم می خورد که اگرچه اطلاعات جدیدی نیستند اما دانستن آنها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دو نفر با حروف اختصاری "م.الف. خ" اولی بشماره شناسنامه ۱۲۲۵ صادره از رودبار متولد ۱۳۴۲ و دومی بشماره شناسنامه ۱۳۱۸ صادره از رودبار متولد ۱۳۴۸، دو نفری هستند که اسم آنها در این اختلاس بزرگ بسیار شنیده شده است.

هرچند نفر اصلی تری نیز وجود دارد که مسئولان دستگاههای نظارتی نیز اقدامات لازم را برای برخورد با وی انجام داده اند.

با مروری بر اقدامات این افراد، ردپای شرکت سرمایه گذاری امیرمنصور آریا بیش از دیگران به چشم می خورد. اما افراد فوق، شرکتهای دیگری نیز دارند که وجه اشتراک آنها به جز اسامی تکراری هیئت مدیره، درج عنوان "منصور" در آنهاست.

"پخش تجارت‌سازان منصور" از جمله دیگر این شرکتهاست.

با بررسی این اسناد مشخص می شود اعضای هیئت مدیره به علت علاقه به پدر خود به نام " منصورخان"، نام شرکتهای خود را از این اسم اخذ شده است.

بررسی جهش ناگهانی این افراد، از اقدامات ساده ای مثل اداره شرکت سنگ تراشی تا رسیدن به تاسیس بانک خصوصی می تواند هشدار مناسبی برای نهادهای نظارتی باشد. البته هنوز هم ناگفتنی های فراوانی از ساختمان خيابان بخارست كوچه ششم وجود دارد که در فرصت مقتضی به بررسی آن خواهیم پرداخت.

نظرات بینندگان