arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

"اِی وَل" فتح‌الله‌زاده به كي‌روش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست باشگاه استقلال گفت: کی‌روش با دعوت 9 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی می خواست تماشاگر جذب کند.

به گزارش انتخاب؛ علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه نمی‌خواهد پاداش دربی را بدهد اظهار داشت: به دلیل مشغله‌های کاری هنوز به بازیکنان پاداش نداده‌ام اما به زودی یک پاداش خوب به بازیکنان می‌دهم.

وی در خصوص 3 پیروزی متوالی در دربی عنوان کرد: پیروزی در دربی همان قدر که استرس دارد لذت‌های خاص خودش را دارد. البته پرسپولیس هیچ وقت تحقیر شدنی نیست، آنها رقیب بزرگ ما هستند و من مطمئنم که این تیم به زودی قد علم می‌کند و امیدوارم زودتر مشکلات آنها بر طرف شود. تیم‌های بزرگ حاشیه زیاد دارند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از حبیب کاشانی به دلیل عدم پاسخ به استقلالی‌ها گفت: من هیچ وقت برای حبیب کاشانی کری نخواندم. اگر هم حرفی زده شده قبل از دربی بوده و آن هم در جواب خود پرسپولیسی‌ها بود. اگر بحثی بوده برای جذابیت بوده است. بعد از دربی فقط به این تیم احترام گذاشتم.

فتح الله زاده درباره انتقاد برخی به رفتار مظلومی پس از پیروزی در دربی گفت: نمی‌شود به مظلومی خرده گرفت. او تیم بزرگی را شکست داده است. وقتی مطبوعاتی‌ها به او زنگ می‌زنند نمی‌تواند بگویم خوشحال نیست. برد و باخت برای هم دو تیم است و باز هم ادامه پیدا می‌کند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند که با یکی دو باخت چیزی از دست نمی‌دهند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود آتیلا حجازی به دلیل ننشستن روی نیمکت ناراحت است گفت: این مسئله ناراحتی ندارد. با توجه به محدودیت سازمان لیگ تعداد خاصی می‌توانند روی نیمکت بنشیند. آتیلا هم دیر به جمع ما پیوست. ما نمی‌توانیم هنکه و بهتاش فریبا را روی نیمکت نداشته باشیم. مهم خدمت کردن است. ما حتی در بعضی بازی‌ها مترجم هم نداشتیم. من خودم با آتیلا صحبت می‌کنم.

فتح الله زاده در خصوص دعوت از 7 استقلالی‌ و 9 پرسپولیسی به تیم ملی تصریح کرد: باید به کی‌روش "ای ول" گفت، او روانشناس خوبی است. این دعوت‌ها نشان می‌دهد که برای جذب تماشاگر است وگرنه ترکیب تیمی که در صدر جدول است، مشخص است و اینکه از یک تیم پایین جدول این تعداد دعوت می‌شود به قول استیلی مشکوک است.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص کادوی تولد 500 هزار تومانی به مظلومی و حاشیه‌های ایجاد شده در این مورد یادآور شد: مگر می‌شود برای ما حاشیه درست نکنند؟ من اصلا آن روز نمی‌دانستم تولد مظلومی است و وقتی هم که متوجه شدم به من گفتند می‌خواهی تراول بدهی و به همین دلیل دست در جیبم کردم و هر چه داشتم به مظلومی دادم. از شوخی و تفریح ما هم حاشیه درست می‌کنند؛ آنقدر حاشیه درست کنند که ما قهرمان آسیا شویم.
نظرات بینندگان