arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

آخرین وضعیت پایتخت/ فرمانداری: امنیت کامل در تهران برقرار است/ سه‌شنبه شب؛ آرامش خیابان انقلاب تهران از نمای نزدیک

در پی تجمعات اخیر که از سوی مسوولان رسمی کشورمان غیرقانونی اعلام شد و بعضا با شعارهایی علیه مسوولان و مقامات عالی‌رتبه همراه بود، سه‌شنبه شب، 12 دی 96 امنیت تردد وسایل نقلیه و عابران در برخی نقاط شهر از جمله حدفاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی تامین شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

آخرین وضعیت پایتخت/ فرمانداری: امنیت کامل در تهران برقرار است/ سه‌شنبه شب؛ آرامش خیابان انقلاب تهران از نمای نزدیک

خبرگزاری ایسنا گزارش داد: بعدازظهر امروز عابران خیابان انقلاب تهران (محل برگزاری تجمعات غیرقانونی در روزهای اخیر) شاهد ارامش نسبی بودند.

در پی تجمعات اخیر که از سوی مسوولان رسمی کشورمان غیرقانونی اعلام شد و بعضا با شعارهایی علیه مسوولان و مقامات عالی‌رتبه همراه بود، سه‌شنبه شب، 12 دی 96 امنیت تردد وسایل نقلیه و عابران در برخی نقاط شهر از جمله حدفاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی تامین شد.

البته گفتنی است که حضور نیروهای پلیس و همچنین لباس شخصی‌ها در مقایسه با روزهای قبل کاهش چشمگیری داشت. در عین حال همچنان در مقابل در اصلی دانشگاه تهران و همچنین ضلع شمال غربی پارک دانشجو حضور نیروهای انتظامی و امنیتی چشمگیر است.

از ساعت حدود 15 امروز دست‌فروشان محدوده انقلاب و چهارراه ولیعصر، بساط‌شان را در حاشیه پارک دانشجو و پیاده‌رو خیابان انقلاب به سمت شرق پهن کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) شب گذشته تاکید کرده بود که در صورتی که روند ناامنی تهران ادامه پیدا کند با تصمیم مسئولان کار یکسره خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرده بود که به دلیل روشن شدن ماهیت برخی معترضان و اغتشاشگران روز به روز از حضور مردم در برخی معابر سطح شهر جهت بیان اعتراضات کاهش چشمگیری داشته است.

امشب نیز ماشین‌های آبپاش در میدان انقلاب مستقر هستند.

امروز بلیط سینما مثل سه‌شنبه های گذشته نیم‌بهاست. تماشاچیان هم نسبت به روزهای قبل جمعیت قابل توجهی را در صف‌های خرید بلیط از دکه‌های سینماهای سپیده و بهمن تشکیل داده‌اند.

ترافیک در خیابان انقلاب نسبت به دو روز اخیر سبک‌تر است؛ گرچه هنوز به حالت عادی خود بازگشته است.

در اطراف دانشگاه تهران آرامش حاکم است؛ گرچه نیروهای امنیتی در اطراف آن حضور دارند. در اصلی دانشگاه تهران مانند چند روز اخیر بسته است و دانشجویان باید از دیگر درها رفت و آمد کنند.

کلانتری ۱۴۸ در خیابان انقلاب به فعالیت عادی خود مشغول است. پمپ بنزین وصال نیز در شرایطی عادی پاسخگوی مشتریان خود است.

دو دستگاه خودروی یگان ویژه در چهارراه ولیعصر مستقر هستند.

همچنین نیروهای پلیس راهور در تلاش برای تامین امنیت ترافیکی منطقه هستند.

آخرین وضعیت پایتخت؛ امنیت کامل در تهران برقرار است

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت:خوشبختانه در هیچ‌یک از نقاط شهر تهران که در شب‌های گذشته که شاهد ناآرامی بودیم،امشب اتفاقی رخ نداده و شهر در نهایت امنیت به سر می‌برد.

ناصربخت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تا این لحظه گزارشی از تجمع در سطح شهر تهران نرسیده است،اظهار کرد:پیش‌بینی ما هم این است که در ساعات آینده اتفاقی رخ ندهد.همچنین امروز در هیچ‌کدام از شهرهای استان تهران هم شاهد حادثه یا تجمعی نبوده‌ایم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد:باید به نقش مردم در عقیم ماندن اتفاقات این چند روز تهران اشاره کرد. درست است که نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و شورای تامین تدابیر و اقدامات لازم را داشت اما من معتقدم اگر همکاری خوب مردم با این نیروها نبود این موفقیت به دست نمی‌آمد و نقش مردم در عقیم‌ماندن این حرکت کور بسیار تاثیرگذار بود.

وی در پایان با بیان اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه تجمعی در شهر تهران نداشته‌ایم،گفت:بنابراین هیچ‌گونه بازداشتی‌ای هم امروز نداشته‌ایم.

نظرات بینندگان