arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

آیا این تصویر متعلق به "امیر منصور آریا" است ؟

"طی روزهای اخیر، برخی رسانه ها با انتشار تصویری منسوب به امیر منصور آریا، با آبروی یک مقام دولتی بازی کرده اند" تنها شباهت او با منصور آریا، یکی بودن اسمش با اختلاس گر بزرگ تاریخ ایران است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"طی روزهای اخیر، برخی رسانه ها با انتشار تصویری منسوب به امیر منصور آریا، با آبروی یک مقام دولتی بازی کرده اند"

به گزارش خبرنگار "انتخاب" Entekhab.IR؛ این نکته ای بود که یکی از نزدیکان  آقای منصور صادقي اصل می گوید و رسانه ها را نیز تهدید به شکایت می کند.



او معاون استاندار و فرماندار شهرستان ويژه مراغه است که صرفاً به دلیل اشتباه برخی رسانه ها و همچنین کمک گرفتن گروهی از خبرنگاران پرکار از سرچ گوگل، اینچنین تصویرش با بزرگترین اختلاسگر تاریخ ایران اشتباه گرفته شده است!

تنها شباهت او با منصور آریا، یکی بودن اسمش با اختلاس گر بزرگ تاریخ ایران است!

خوب است رسانه هایی که همچنان به انتشار تصویر این مقام دولتی به جای یک اختلاس گر بزرگ اصرار دارند، بیش از این با آبروی یک انسان بازی نکنند و اقدام به حذف تصویر مذکور کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
37
خوب حالاتصویرواقعی چرا گذاشته نشده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
1
15
یارو مولتی میلیاردره اونم از نوع دلاریش تونسته با یه تلفن کاری کنه که عکسش فعلا افشا نشه واسه این بنده خدا هم بدک نشد بدون مخارج مشهور میشه ...
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
2
اختلاس بمراتب بیشتر از اینها است چرا که این متهم اصلی مدتها خارج و آلمان بوده و بدون شک مقدار زیادی از این پولها را خارج و در آنجا سرمایگذاری شده و این اختلاس با این ابعاد نمیتواند بدون چراغ سبز از مقامات بالای دولت صورت گرفته باشد این که می گویند ۴۷۰۰ میلیارد دارائی شناسائی شده برای ساکت کردن اذهان مردم است و حتا دراوائل مایل نبودند خبر این اختلاس به بیرون درز کند و این خود دلیلی بر حجم عظیم این اختلاس دارد که قابل تصور نیست
نظرات بینندگان