arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۶

واکنش امام جمعه ایذه به شایعات آتش زدن فرمانداری و دفتر امام جمعه: ایذه راست قامت خواهد ماند

مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایذه همچون شهرهای دیگر با حضور در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهن آشوب گران فتنه گر زدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش امام جمعه ایذه به شایعات آتش زدن فرمانداری و دفتر امام جمعه: ایذه راست قامت خواهد ماند

مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایذه همچون شهرهای دیگر با حضور در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهن آشوب گران فتنه گر زدند.

به گزارش ایلنا، مردم مومن، ولایت مدار و همیشه در صحنه ایذه امروز همچون مراسمات گذشته در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت، حضور پرشوری داشتند.

در این راهپیمایی با شکوه، مسئولین ارشد ایذه در کنار مردم حضور داشتند و مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان امام علی(ع) را با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل پیمودند.

حجت اسلام و المسلمین سید کمال موسوی امام جمعه ایذه از حضور حاجتی امام جمعه موقت اهواز، مسئولین و مردم مومن و همیشه در صحنه ایذه تشکر و قدرانی کرد.

وی اظهار داشت: در خطبه های نماز جمعه شدید و غلیظ ترین اعتراضات را به دولت مردان کرده و خواهم کرد اما بدانید که اعتراض غیر از اغتشاش است همه ملت ها می تواند بر علیه دولت هایشان اعتراض کنند و این موضوع جزء حقوق شهروندی است. اما اغتشاش خلاف عرف، عقل، دین و قانون است و با حضور در این راهپیمایی آماده ایم به اغتشاشگران جواب بدهیم.

امام جمعه ایذه در ادامه سخنرانی خود در مورد شایعات مبنی بر گرفتن کلانتری، آتش زدن فرمانداری و دفتر امام جمعه و ورود سپاه از دریا ایراد سخن کرد و افزود: حضور در این راهپیمایی با شکوه آن ننگ ها را برداشت. مردم و ملت ها بدانند که ایذه آن گروه آشوب گر نیست، ایذه سیل مردان و زنان عظیم است که امروز حضور پرشوری داشتند آنها بدانند خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد.

موسوی در ادامه تصریح کرد: عده ی زیادی از شهرهای مختلف از استان های دیگر آماده بودند تا جوانان را تشویق کنند تا با سنگ پرانی به بانک و مغازه ها آبروی چندین هزار ساله ایذه را خدشه دار کنند. اما بدانند ایذه راست قامت خواهد ماند. خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ایذه تعداد فراوانی از آنها دستگیر شدند.

حجت اسلام و المسلمین سید کمال موسوی امام جمعه ایذه در پایان سخنان خود خطاب به خانواده ها گفت: اگر گروه اندکی می خواهند راه بیافتند ما تماشا چی نباشیم و به فرزندانتان اجازه حضور در این صحنه ها را ندهید و نگذارید به فتنه گران آشوب گر کمک کنند.

حضرت حجت اسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز نیز در سخنان خود بارها از رشادت های ایذه گفت و از سرداران شهید ایذه بارها به نیکی یاد کرد.

وی اظهار داشت: ایذه مردمان غیور و شجاعی دارد و این موضوع در جنگ هشت سال دفاع مقدس گواه این سخنان است.

حاجتی در ادامه سخنان خود افزود: افرادی که این آشوب و فتنه ها را طرحی کردند یقینا از خانواده های بی اصالت هستند چون مردمان ایذه دارای فرهنگ چندین ساله بوده و این ننگ ها به آنها نمیچسبد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور امروز شما غیورمردان و شیر زنان بختیاری در این راهپیمایی با شکوه پاسخ کوبنده ای به افراد آشوب و فتنه گر بود تا ثابت شود با این همه شایعات چیزی از فرهنگ و اصالت بختیاری ها کم نخواهد شد.

نظرات بینندگان