arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

به نظر شما در این لحظات قذافی در مخفیگاه خود به چه کاری مشغول است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر شما در این ساعات و لحظات قذافی در مخفیگاه خود به چه کاری مشغول است؟ این مهمترین دلیلی بوده که نویسنده روزنامه الحیات را به نوشتن گزارشی تحت عنوان "سرهنگ کسی را ندارد که با وی نامه نگاری کند" مجبور کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، روزنامه الحیات امروز در گزارشی با عنوان "سرهنگ قذافی کسی را برای نامه نگاری ندارد" نوشت: آیا قذافی نسخه هایی از کتاب سبز و کتابهای دیگر را به مخفیگاهی که در آن پناه گرفته برده است؟
 
او را در ذهن تصور کنید در حالی که که در مخفیگاهش نشسته و دور تا دورش را کتابهای سبزش فرا گرفته است. کتابی که شامل تمامی نظریات حکومتی قذافی بود وبه بیش از چهل زبان از جمله زبان عبری ترجمه شد تا شاید صهیونیستها نیز با خواندنش بتوانند از اصول معین شده توسط سرهنگ استفاده کنند!

او را تصور کنید در حالی که کنار کتابهایی که در این 42 سال در تمجیدش نوشته شده قرار دارد. کتابهایی که در آن شخصیتهای ادبی بزرگ و کوچک در مدح او دست به قلم برده اند. وی در حالی این کتابها را می خواند که با رسیدن به نام برخی از ادیبان آنها را مورد لعن و نفرین قرار می دهد که چرا پس از سرنگونی اش از وی دست کشیده اند!
 
یک به یک برای آنها لعنت می فرستد اما در عین حال از پاره کردن نوشته های آنها نیز که در مدحش قلمفرسایی کرده اند، اجتناب می کند. قذافی این روزها تلویزیون نگاه نمی کند چون می خواهد از تصدیق واقعیاتی که برایش رخ داده، فرار کند. وی همچنین قادر به نگاه کردن به آینه نیست چون خود را در شمایل مجرمین تحت پیگرد می بیند. تصاویری که در جریان سقوطش توسط مخالفان از قذافی به دیوارهای شهرهای مختلف لیبی دوخته شده است.
 
قذافی کتاب سبز را ورق می زند و از مردمی که آنرا نخواندند می نالد، کسانی که در اولین فرصتی که مهیا شد از تلاش برای ساقط کردنش اجتناب نکردند. او تفکرات خود را می خواند و قادر به درک آنها نیست. فکر می کند هرچه نوشته و ننوشته را فراموش کرده است. اما با خواندن برخی از نظریاتش در کتاب سبز خود نیز مانند بسیاری که انگشت حیرت به دهان فرو برده بودند، تعجب می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
4
قذافي داره شطرنج بازي ميكنه و قهوه مي نوشه !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
1
شاید راه میره و با خود میگه اعلیحضرتا ، قدر قدرتا ، قوی شوکتا ، آی زرشک !!!
نظرات بینندگان