arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

علي كريمي: من چه كاره‌ام كه پرسپوليس را ارنـج كنم؟!

اولين تمرين پرسپوليس پس از شكست در داربي هفتادويكم، ديروز در جوي سنگين برگزار شد. حميد استيلي كه از عملكرد بازيكنانش در داربي به شدت ناراحت بود سخنراني مفصلي در تمرين داشت كه حدود 45 دقيقه به طول انجاميد و سرمربي سرخ‌ها در مورد اتفاقات ديدار با استقلال با بازيكنانش صحبت كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گل نوشت: اولين تمرين پرسپوليس پس از شكست در داربي هفتادويكم، ديروز در جوي سنگين برگزار شد. حميد استيلي كه از عملكرد بازيكنانش در داربي به شدت ناراحت بود سخنراني مفصلي در تمرين داشت كه حدود 45 دقيقه به طول انجاميد و سرمربي سرخ‌ها در مورد اتفاقات ديدار با استقلال با بازيكنانش صحبت كرد.

 استيلي كه هنوز در شوك داربي است، هنوز باورش نمي‌شود كه پرسپوليس در روز جمعه چنين بازي‌ انجام داده و چنين نتيجه‌اي گرفته است.

استيلي پس از صحبت با بازيكنانش از آنها در مورد اشكالات داربي و اتفاقات مربوط به آن بازي صحبت كرد و از پرسپوليسي‌ها خواست در مورد مشكلاتشان در داربي صحبت كنند.

علي كريمي كه كاپيتان و بزرگتر پرسپوليس بود، وقتي متوجه نگاه سنگين كادرفني و بازيكنان تيمش شد، جملاتي را مطرح كرد تا هم بعضي از خبرچينان پرسپوليس حساب كار دستشان بيايد و هم حرفش را زده باشد. او متهم شده كه در چينش تيم نقش دارد، ادعايي كه هرگز نمي‌پذيرد.

كريمي به عنوان بزرگتر و كاپيتان سرخ‌ها شروع به صحبت كرد:«واقعا متاسفم كه بعضي از حرف‌ها را مي‌شنوم... بعضي‌ها پشت سر من گفتن كه علي كريمي پرسپوليس رو ارنج مي‌كند! نه آقايون...پرسپوليس سرمربي و كادرفني دارد.

 به من هم مربوط نيست كه تيم رو ارنج كنم و من مثل بقيه از تركيب و اينجور چيزها بي‌خبر بودم. الان هم ترجيح مي‌دهم كه حرف نزنم چون همين‌طوري‌اش پشت سر من حرف و حديث درست شده و حالا اگر حرفي بزنم كه ديگه هيچي!»

كريمي كه به شدت از بعضي از حرف و حديث‌ها ناراحت بود با گفتن همين چند جمله كار را تمام كرد. استيلي كه هميشه علي كريمي را كاپيتان و بزرگتر تيم معرفي كرده بار ديگر به تعريف و تمجيد از جادوگر پرداخت و تمام اين شايعات را تكذيب كرد.

هر چند كه در جلسه استيلي با بازيكنان پرسپولييس صحبت خاصي ردوبدل نشد ولي شنيدن صحبت‌هاي وحيد هاشميان نيز در نوع خودش جالب بود. هاشميان ايرادي از جلسات پرسپوليس گرفت كه بعضي‌هاي ديگر نيز در مورد آن صحبت داشتند.

مهاجم باتجربه سرخ‌ها در اين مورد گفت:«ما به اندازه كافي جلسه و آناليز داريم. به نظر من بهتر است كه به جاي اين جلسه‌ها و آناليزها يكسري چيزها را عمل كنيم. اينها (برنامه‌ها) خيلي خوب هستند ولي انجام دادن آنها در زمين شرط است.»

پچ‌پچ‌هاي بعضي از بازيكنان در مورد شرايط تيم و عدم رونمايي حبيب كاشاني نكته ديگري بود كه در پايان جلسه ديروز به گوش رسيد و آنها در مورد غيبت‌هاي مشكوك مديرعامل باشگاه با هم صحبت مي‌كردند.

البته اين پايان ماجرا نبود چون اكثر بازيكنان پرسپوليس در صحبت‌هايي كه داشتند اعلام كردند كه آنها براي داربي خسته بودند و به همين دليل نتواسنته‌اند فروغ چشمگيري در داربي داشته باشند.

نكته قابل توجه اين بود كه علي كريمي نيز پس از پايان داربي در جلسه‌اش با حميد استيلي در لابي هتل اسپيناس دقيقا به همين موضوع اشاره كرده بود و گفته بود انجام تمرينات فشرده و دو نوبتي باعث شده بود تا بعضي از بازيكنان خسته و كم‌فروغ باشند و اين يعني او اتهام كم‌كاري برخي بازيكنان را نمي‌پذيرد.
نظرات بینندگان