arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

لیلا حاتمی: مهرجویی اول من و علی مصفا را به هم علاقمند كرد

لیلا حاتمی به تازگی در گفت‌وگویی مشترك با هانیه توسلی كه در تازه‌ترین شماره ماهنامه فیلم به مناسبت روز ملی سینما انتشار یافته از همسرش علی مصفا در كنار شكیبایی، حامد بهداد، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، حمید فرخ‌نژاد، شهاب حسینی و بهرام رادان به عنوان بهترین همبازی‌های خود در دوران بازیگری نام برده است. لیلا حاتمی می‌گوید: آقای مهرجویی اول من و علی مصفا را به هم علاقمند كرد و بعد فیلمش را ساخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سینمای ما نوشت : لیلا حاتمی به تازگی در گفت‌وگویی مشترك با هانیه توسلی كه در تازه‌ترین شماره ماهنامه فیلم به مناسبت روز ملی سینما انتشار یافته از همسرش علی مصفا در كنار شكیبایی، حامد بهداد، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، حمید فرخ‌نژاد، شهاب حسینی و بهرام رادان به عنوان بهترین همبازی‌های خود در دوران بازیگری نام برده است. لیلا حاتمی می‌گوید: آقای مهرجویی اول من و علی مصفا را به هم علاقمند كرد و بعد فیلمش را ساخت.

آن حس‌ها همه‌اش واقعی است

خیلی‌ها معتقدند رابطه عاشقانه شخصیت‌های فیلم "لیلا" با توجه به واقعی بودن آن در بین بازیگرانش برای تماشاگران خاص و عام، بسیار باورپذیر درآمده است. وی در پاسخ به این سوال كه چقدر از ارتباط عاشقانه فیلم واقعی بوده و آیا حس علاقمندی این زوج هنرمند سینما در طول همین كار شكل گرفته، گفته است: اتفاقا دوست دارم به این سوال جواب بدهم. آن حس‌ها همه‌اش واقعی است. قبل از شروع فیلمبرداری حس‌هایمان به هم شروع شده بود. اصلا آقای مهرجویی اول ما را به هم علاقمند كرد و بعد فیلمش را ساخت.

همیشه به ضرر علی تمام می‌شد

لیلا حاتمی پس از ازدواج با علی مصفا یك بار دیگر با او در فیلم "میكس" داریوش مهرجویی همبازی شد. یك بار نیز به عنوان بازیگر در فیلم "سیمای زنی در دوردست" به كارگردانی همسرش علی مصفا حضور یافت. وی در بخش دیگر این مصاحبه با اشاره به سرریز شدن پیشنهادی مشابه پس از موفقیت این فیلم گفته است: همیشه سعی كردیم تكراری نشود. همین جور با سیل پیشنهادهای دوتایی مواجه می‌شدیم اما از آن‌ها فرار می‌كردیم. یا هیچ‌كدام‌مان نمی‌رفتیم یا فقط من می‌رفتم و این همیشه به ضرر علی تمام می‌شد.

علی مصفا برای خواستگاری لیلا حاتمی پیش داود رشیدی رفت

گفتنی است چندی پیش داود رشیدی بازیگر مطرح سینما تئاتر وتلویزیون در گفت‌وگویی با مجله پردیس روایت جالبی از آشنایی با خانواده حاتمی و ماجرای این ازدواج تعریف كرده بود: صمیمیت من و علی حاتمی به سال‌های قبل برمی‌گردد. ما با هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم . لیلی و لیلا با هم بزرگ شدند . من و علی حاتمی واقعا مثل دو برادر بودیم و رفت و آمد ما و خانواده او هنوز هم ادامه دارد تا جایی كه آقای مصفا برای خواستگاری از لیلا (حاتمی) پیش من آمد چون علی (حاتمی) دیگر فوت كرده بود.
نظرات بینندگان