arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

شاهرودي:جاي فيلم بازي‌ فيلم سينمايي آناليز مي‌كنند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گل نوشت: رضا شاهرودي همگام با ساير پيشكسوتان پرسپوليس عليه شرايط اين روزهاي تيم صحبت مي‌كند. اما نكته جالبي كه در ميان حرف‌هاي شاهرودي ديده مي‌شود حملات او به حميد استيلي است. بازيكن چپ پاي پرسپوليس سرمربي و بازيكنان را مقصر اصلي مي‌داند و حتي وقتي در مورد نقش كاشاني در اين ناكامي سوال مي‌شود به پروپاي سرپرست موقت نمي‌پيچد!؟
دارب تهران با پروز 2 بر صفر استقلال به پاان رسد، در مورد ان ددار صحبت م‌کن؟
آدم باد حق را بگود. به نظر من شراط استقلال خل بهتر بود و ترکب پرسپولس اشتباه بود. استل م‌توانست ترکب اده‌آلش به زمن بفرستد اما بهترن نفراتش را به مدان نفرستاد. نمه اول کامل دست استقلال بود و در اوال نمه دوم پرسپولس بهتر بود و پنالت هم گرفت که گل نشد. اگر آن پنالت گل م‌شد روند باز عوض م‌شد. بعد از آن پنالت استقلال نبض باز را در دست گرفت و گل دوم را به ثمر رساند که با ان گل شرازه پرسپولس از هم پاشد.
مشکل پرسپولس فقط ترکب اشتباه بود؟
متأسفانه ک سر بازکنان تم که اسم و رسم دارند و لقب هم دارند در هر باز 20 پاس اشتباه م‌دهند. مگر م‌شود ک بازکن در سطح مل در هر باز 20 پاس اشتباه بدهد؟ پس آنالزورها تم چه چز را آنالز م‌کنند؟ شاد آنها فلم باز‌ها تم را آنالز نم‌کنند و فلم‌ها سنما را م‌بنند و آنالز م‌کنند.
استل بعد از شکست در دارب باز هم اعلام کرد که شرمنده هواداران است،‌ان شرمندگ تا چه زمان ادامه خواهد داشت؟
به نظر من اگر قرار است فکر شود و تصمم گرفته شود باد الان تصمم بگرند. الان شراط مثل دوران مربگر عل دا در تم مل است که نتجه نم‌گرفت و عوض هم نم‌شد. ما که بازکن سابق تم هستم شرمنده مردم شده‌ام و نم‌دانم جواب طرفداران تم را چه بدهم و بالا 100 پامک هم بعد از دارب از استقلال‌ها برامان رسده است. شاد استل چز به ذهنش نم‌رسد و فقط م‌گود شرمنده است اما انکه جواب مردم و هواداران نم‌شود.
به نظر شما استل باد برکنار شود؟
نم‌دانم حبب کاشان و وزارت ورزش باد تصمم بگرند اما اگر قرار است کار انجام شود برا هفته‌ها بعد نگذارم چون بعد از ان باز کار خل سخت م‌شود و باد شراط روح بازکنان را خل سرع عوض کرد.
حبب کاشان در ان اتفاقات چقدر مقصر است؟
نم‌دانم چه بگوم. خود کاشان هم زر فشار است چون وقت تم نتجه نم‌گرد همه مقصر هستند.
اما کاشان تا ان لحظه حرف نزده و پاسخگو نست؟
بالاخره کاشان مدرعامل باشگاه است و باد پاسخگو باشد اما وقت تم م‌بازد همه تحت فشار هستند و سع م‌کنند جواب ندهند و باد از فشار خارج شوند تا راحت‌تر صحبت کنند. استل و بازکنان هم همن شراط را دارند.
با ان وضعت پرسپولس چه آنده‌ا در لگ خواهد داشت؟
اگر تفکر حرفه‌ا بالا داشته باشند باد به باز بعد تم فکر کنند. در ان وضعت م‌شود نتجه گرفت اما اگر نتوانند از ان بحران خارج شوند شراط خل دشوارتر م‌شود. دارب تمام شد و باد به باز با فجرسپاس در شراز فکر کنند وگرنه به مشکل م‌خورند.
پرسپولس با استل به سرنوشت فصل قبل شاهن بوشهر دچار نم‌شود؟
نه، بعد م‌دانم چنن اتفاق بفتد چون پرسپولس هوادار دارد و با کمک طرفدارانش بالاخره نتجه م‌گرد. استل اگر م‌ماند باد در تمرنات بشتر کار کند و نقاط ضعف تم را برطرف کند تا گل نخورد چون اگر پرسپولس گل نخورد مطمئن هستم که گل م‌زند اما متأسفانه پرسپولس راحت گل م‌خورد و کار سخت م‌شود.

نظرات بینندگان