arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

پاسخ سرپرست تیم ملی فوتبال به اظهارات حمید استیلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تیم ملی گفت: کی‌روش بازیکنانی که در تیم ملی امید درخشش خوبی داشتند را دعوت کرده تا در کنار بزرگسالان بازی کنند و آن‌ها را محک بزند.

عباس ترابیان ، در مورد معیارهای انتخاب بازیکنان تیم ملی توسط کادر فنی برای اردوی این تیم اظهار کرد: قصد کی‌روش این است که در این مینی کمپ بازیکنان بسیار جوان را محک بزند، چون می‌داند که در آینده فضای بیشتری در تیم ملی باید به جوانان داده شود. او به همین دلیل از جوانانی که در تیم ملی امید درخشش خوبی داشتند، استفاده کرد.

ترابیان ادامه داد: از آنجایی که نظر کی‌روش این است که در این کمپ دو تیم رودرو روی هم بازی کنند و در بازی دوستانه آن‌ها را محک بزند، باید غالب تیم به شکل خوبی عمل کند. برای همین تعدادی از بزرگسالان و کسانی که در قالب تیم ملی جا افتاده اند را دعوت کرد تا به آن شکلی که مدنظرش است از آن‌ها استفاده کند.

سرپرست تیم ملی ایران در ادامه گفت: به نظر من کی‌روش نه به رنگ باشگاهی توجه می‌کند و نه به این توجه می‌کند که چه کسی خوشحال و چه کسی ناراحت می‌شود. او در عالم کاری خودش است و می‌داند که همه این بازیکنان ثروت ملی کشور هستند و می‌خواهد از همه آن‌ها استفاده کند و به آن‌ها شانش بدهد.

وی افزود: خیلی از باشگاه‌ها معضلاتی دارند که عمدتا مدیریتی است، اما کی‌روش آن‌ها را لحاظ نمی‌کند و تلاش می‌کند که در انتخاب‌هایش معیارهای حرفه‌ای را لحاظ کند.
ترابیان در مورد انتقاد استیلی مبنی بر این که چرا ذخیره‌های پرسپولیس هم به تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: در مورد چگونگی بهره گیری از بازیکنان من نباید پاسخگو باشم، این مساله جزو علت‌های فنی است که باید بین مربیان ردوبدل شود و جایش در رسانه‌ها نیست.
نظرات بینندگان