arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

جانشین کاشانی معلوم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از هفته ها ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس، سرانجام در یک تصمیم دیرهنگام، جانشین مدیرعامل ناموفق این تیم لیگ برتری مشخص شد

به گزارش اعتدال  حبیب کاشانی که به دلیل ارتباط نزدیکی که با اسفندیار رحیم مشایی دارد، با کمترین تجربه ورزشی به سرپرستی یکی از پر طرفدارترین باشگاه‌های ورزشی آسیا، منصوب شد و تا یک قدمی تکیه بر وزارت رسید، پس از واگذاری بازی سنتی به حریف آبی‌پوش، باید از این باشگاه خداحافظی کند.

این گزارش حاکی است علی سعیدلو به زودی بر مسند ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران تکیه خواهد زد تا به روزهای پرحاشیه این تیم پایان دهد و تا حدودی از فشار هوادران بر کادر فنی این تیم بکاهد.

پرسپولیس در طول هفت هفته‌ای که از آغاز یازدهمین دوره لیگ خلیج فارس می‌گذرد، 15 امتیاز از دست داده است و با توجه به نتایجی که رقبای این تیم به خصوص استقلال و تراکتورسازی کسب کرده‌اند جبران فاصله ایجاد شده بسیار مشکل به نظر می‌رسد و سعیدلو برای دفاع از سابقه مدیریتی خویش کار سختی پیش رو دارد.

برخی گمانه زنی‌ها از حذف حمید استیلی و جایگزینی یکی دیگر از مربیان لیگ برتر به جای وی خبر می‌دهد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
0
از طلا گشتن پشيمان گشته ايم مرحمت كرده ما را مس كنيد / آقا اگر قراره اين آقا جايگزين اون آقا شود همان بهتر كه تغييري صورت نگيرد تنها اميد باقيمانده براي هواداران اين تيم مردمي اين است كه زائر نزديكترين امامزاده محل سكونت خود شده و با دخيل و توسل و نذر و نياز منتظر معجزه اي براي بهبود اين بيمار رو به موت شوند
نظرات بینندگان