arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۶

تمهیدی برای جلوگیری از اعتراض فیلمسازان در جشنواره فیلم فجر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که زمان نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در سینمای رسانه‌ها هر سال با اعتراض برخی سازندگان مواجه می‌شد و آنها می‌گفتند آثارشان در روز یا ساعت نامناسب برای اهل رسانه به نمایش درآمده، امسال برنامه زمان‌بندی نمایش فیلم‌ها در این سینما با قرعه‌کشی تعیین می‌شود.

برگزار کنندگان سی و ششمین دوره جشنواره فجر تصمیم گرفته‌اند برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر و با حضور صاحبان فیلم و اهالی رسانه، جدول نمایش فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه‌ها را قرعه‌کشی کنند.

این قرعه‌کشی با حضور تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های جشنواره سی و ششم و اهالی رسانه، صبح روز چهارشنبه 20 دی برگزار خواهد شد و جدول نمایش فیلم‌ها در سینمای رسانه‌ها (پردیس ملت) پس از آن منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد این کار برای جلوگیری از اعتراض سازندگان فیلم‌هایی انجام می‌شود که زمان نمایش آثارشان به روز اول و روز آخر جشنواره موکول می‌شود. آنها در دوره‌های گذشته برگزار کنندگان جشنواره را متهم می‌کردند که قصد داشته‌اند از دیده شدن کارشان جلوگیزی کنند.

امسال 22 فیلم بلند سینمایی، یک انیمیشن و دو فیلم مستند به همراه 4 فیلم کوتاه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آیند.

نظرات بینندگان