arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

گزارشی از وضعیت موسسات برگزاری عروسی :مشروب و خواننده خانم هم داریم

نرخ ثابتی برای ارائه خدمات وجود ندارد و هر کسی برای ارائه خدمات مشابه نرخ خاص خودش را دارد. خدماتی که هیچ گونه محدودیتی ندارد و بر اساس نیاز و درخواست مشتری تعریف می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
24 آنلاین نوشت:

نرخ ثابتی برای ارائه خدمات وجود ندارد و هر کسی برای ارائه خدمات مشابه نرخ خاص خودش را دارد. خدماتی که هیچ گونه محدودیتی ندارد و بر اساس نیاز و درخواست مشتری تعریف می‌شود.

به گزارش سایت برنا، این روزها برگزاری مراسم ازدواج به طور آبرومند آرزویی است که بیشتر زوج‌های جوان در سردارند و شاید هزینه گزافی که برای مراسم عروسی پرداخت می‌شود ریشه در این واقعیت داشته باشد.

البته هستند موسساتی که به قول خودشان از صفر تا صد کار را در دست می‌گیرند و همه امور مربوط به ازدواج را در ازای دریافت مبالغی نه چندان کم انجام می‌دهند و خیال عروس و داماد را از این بابت راحت می‌کنند!

"صفرتا صد کار را انجام می‌دهیم اما باید حضوری تشریف بیاورید!" این را ثابتی مدیر یکی از موسسات ارائه‌کننده تشریفات مراسم می‌گوید و تاکید می‌کند: هزینه براساس سلیقه مشتری تعریف می‌شود و نمی‌شود بدون بررسی قیمتی را عنوان کرد و باید حتما حضوری تشریف بیاورید. تنها چیزی که می‌شود بدون بررسی قیمت داد نرخ شام است که حدود 40 هزار تومان برای هر نفر است.
"نجاتی" مدیر یکی از موسسات درباره نحوه ارائه خدمات به خبرنگاربرنا می‌گوید: خدمات به صورت پکیج و بر اساس نیاز مشتری ارائه می‌شود.همه جور خدماتی داریم از نورپردازی و لباس داماد و عروس گرفته تا دیزاین محیط و مهماندارو میز شام!حتی ممکن است در پکیج ها مسائلی باشد که پیش بینی نکرده باشید.

وی درباره نرخ غذا هم می‌گوید: بالاترین منوی غذا 250هزار تومان برای هر نفر است اما قابل تغییر است و می‌توانید با منوی‌های دیگر ترکیب کنید!

این موسسه برای طراحی هم نظر جالبی دارد و می‌گوید:طراحی‌های مختلفی وجود دارد و وقتی یک رنگی را انتخاب کنید در همه چیز این رنگ نمود خواهد داشت و هارمونی خاصی در مجلس به چشم می‌خورد.

البته برای اینکه مشتری شوید ادامه می‌دهد: ما همکارانمان را رصد می‌کنیم و سعی می‌کنیم کارمان خاص باشد. با این حال سفره خانه سنتی با سرو قلیان، رقص نور، آتش‌بازی و خواننده خانم هم داریم! اگر خدمات عکاسی هم بخواهید کلیپ آشنایی خارج از کشور را نیز ارائه می‌کنیم!

"باغ ما سکرت است و مجالس مختلط در امنیت کامل برگزار می‌شود!" این را "عزیزی" مدیر یکی از موسسات می‌گوید و ادامه می‌دهد:چند باغ در تهران داریم. اما اگر باغی را بخواهید که از نظر امنیت عالی باشد، باغی که در خیابان"ف" داریم پیشنهاد می‌کنم.

از قیمت‌‌ها که می‌پرسی می‌گوید:حداقل هزینه به ازای هم نفر 35هزار تومان است که شامل شام، دسر، نوشیدنی، آب‌میوه، میوه و شیرینی، کیک، مهماندار و طراحی است.

درباره نحوه طراحی هم می‌گوید: یک جلسه با طراح جلسه می‌گذاریم تا نظرات شما را در نظر بگیرد. بعد از آن کار طراحی انجام می‌شود ضمن این‌که کریستال‌آرایی و استفاده از آباژور در مسیر هم داریم.

از کارهای ویژه که می‌پرسی هم می‌گوید:خواننده خانم داریم که بعد از گرم کردن مجلس توسط آقایون 10 تا 15 آهنگ اجرا می‌کند و قیمتش هم بر حسب گروه انتخابی شما از یک و نیم تا هشت میلیون تومان است.

درباره سرو مشروبات الکلی هم می‌گوید: از نظر ما مشکلی وجود ندارد اما اگر به صورت رسمی نباشد بهتر است چون مجلس را سطح پایین می‌کند و از نظر امنیتی هم بهتر است که رسمی نباشد چون در این صورت همه مصرف می‌کنند و چون ظرفیت افراد متفاوت است ممکن است مجلس به هم بخورد!

البته این همه واقعیت نیست چرا که برخی از افرادی که صفر تا صد مراسم خود را به این موسسات سپرده‌اند از تفاوت‌های فاحش بین قرارداد و اجرا می‌نالند. برخی هم به اعتراف مدیر یکی از موسسات با 20 میلیون تومان قرارداد می‌بندند و در نهایت چیزی حدود 50 میلیون تومان دریافت می‌کنند.
نظرات بینندگان