arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

ایوند از مرز 20 هزار رویداد گذشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایوند از مرز 20 هزار رویداد گذشت

ایوند به عنوان سامانه‌ی اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام آنلاین رویداد، استارتاپی ست که از مهرماه ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است. این سامانه تاکنون توانسته است با برگزارکنندگان بیش از 20 هزار رویداد در اطلاع‌رسانی و فروش بلیت رویدادشان همراهی و در مجموع 80 میلیارد ریال را بین برگزارکنندگان توزیع کند.

ایوند به عنوان سامانه‌ی اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام آنلاین رویداد، استارتاپی است که از مهرماه ۱۳۹۴ به عنوان یک شرکت دانش بنیان شروع به کار کرد. این سامانه با هدف تسهیل فرآیند اطلاع رسانی و ثبت نام رویدادها برای برگزارکنندگان شکل گرفته و تاکنون توانسته با برگزارکنندگان بیش از 20 هزار رویداد در اطلاع‌رسانی و فروش بلیت رویدادشان همراهی و در مجموع 80 میلیارد ریال را بین برگزارکنندگان توزیع کند.

در سال اول فعالیت ایوند، رویدادها اغلب در زمینه‌ی کارآفرینی و مدیریت بودند؛ ولی در حال حاضر رویدادها با موضوعات متنوعتری در این سامانه عرضه می‌شود. از دسته بندی‌های تازه و پرمخاطب می‌توان به دسته رویدادهای سرگرمی، فرهنگی هنری و توسعه فردی نیز اشاره کرد. تا به حال بیش از 800 هزار شرکت کننده برای حضور در این رویدادها ثبت نام کرده‌اند.

نکته‌ی جالب توجه این‌ است که ایوند رشد فزاینده‌ای را در ماه‌های اخیر تجربه کرده است، به‌طوری‌که نصف میزان فروش یادشده، تنها در 10 ماه گذشته اتفاق افتاده است. این رشد نمایانگر این موضوع است که در جامعه نیاز به سامانه ای وجود داشته که از طریق آن بتوان به راحتی معرفی و اطلاع رسانی رویدادها را انجام داد و شرکت کننده هم به آسانی ثبت نام آنلاین رویداد را در بستری مطمئن تجربه کند.

فروش بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریالی یک رویداد

پرفروش‌ترین رویداد ماه‌های اخیر ایوند، کنفرانسی در آذرماه بود که توانست با استفاده از ابزار تبلیغاتی ایوند به فروش یک میلیارد و دویست میلیون ریالی دست پیدا کند. بر اساس آمار ایوند، بیشترین استقبال از اطلاع‌رسانی و فروش آنلاین بلیت به ترتیب در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بوده است.

ایوند همراه شرکت‌کنندگان

از سوی دیگر این مزیت برای شرکت‌کنندگان ایجاد شده است که از طریق ایوند رویدادها و همایش‌های جدید را کشف کنند و با دنبال کردن موضوعات و نیز برگزارکنندگان محبوب خود همیشه در جریان کنفرانس‌ها، همایش‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های مرتبط با علاقه‌مندی‌های خود باشند.

ایوند به صورت مستقیم برای 18 نفر کارآفرینی کرده است و مفتخر است که توانسته با سامانه‌ی مدرن خود به افراد برگزارکننده و شرکت‌کننده و فعالان صنعت رویداد کمک کند تا با توسعه‌ی مهارت‌های فردی و گروهی، به سمت جامعه‌ای بهتر قدم برداریم.


شما هم در جریان رویدادها باشید