arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

سرکوب دوباره معترضین در بحرین

سرکوب مردم بحرین همچنان ادامه دارد.نیروهای امنیتی آل خلیفه برای سرکوب مردم به سمت تظاهرکنندگان ، گلوله های جنگی و گاز اشک آور شلیک می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرکوب مردم بحرین همچنان ادامه دارد.نیروهای امنیتی آل خلیفه برای سرکوب مردم به سمت تظاهرکنندگان ، گلوله های جنگی و گاز اشک آور شلیک می کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پرس تی وی، همچنان اوضاع در بحرین ملتهب است بطوریکه تظاهرات ضددولتی همچنان در چندین شهر این کشور ادامه دارد.

پلیس در این شیخ نشین کوچک در حاشیه خلیج فارس برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان به تیراندازی مبادرت کرده است.

شب گذشته نیز بحرین صحنه برپایی تظاهرات ضدحکومتی بود.

مردم بحرین شب گذشته شعار می دادند"ملت خواهان سرنگونی نظام است".

شعار دیگر تظاهرات کنندگان بحرینی "مرگ بر شاه حمد" بود.

نیروهای رژیم بحرین که نظامیان عربستان سعودی از انها حمایت می کنند به سمت مردم تیراندازی کردند. نیروهای دولتی بحرین با شلیک گلوله های گاز اشک اور تلاش کردند تظاهرکنندگان را متفرق کنند.

گزارشهایی دریافت شده است مبنی بر اینکه به سمت تظاهرکنندگان بحرینی ، گلوله های جنگی شلیک شده است. درگیریهایی نیز روز گذشته در تظاهرات میان معترضان با نیروهای حکومتی بروز کرد. تظاهرکنندگان بحرینی هرگونه پیشنهاد مذاکره با خاندان ال خلیفه را رد کرده اند که رژیم حاکم بر بحرین است.

این درحالی است که نیروهای حکومتی بحرین که مورد حمایت عربستان سعودی هستند به شدت تظاهرکنندگان را سرکوب می کنند.

 انقلاب بحرین از ماه فوریه اغاز شده است. در این مدت، نیروهای رژیم بحرین دهها تظاهر کننده را کشته و هزاران نفر را بازداشت کرده اند. از چند ماه پیش تظاهرات ضدحکومتی در بحرین اغاز شده است . تظاهرکنندگان بحرینی خواهان سرنگونی حکومت پادشاهی حاکم هستند. انقلاب

مردم بحرین در اواسط ماه فوریه اغاز شد. از زمان اغاز انقلاب مردمی در این شیخ نشین کوچک حاشیه خلیج فارس، دهها نفر کشته و صدها نفر زخمی شده اند. عربستان سعودی به صورت مستقیم از اقدامات رژیم بحرین در سرکوب مخالفان حمایت می کند.
نظرات بینندگان