arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

کلیات طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما تصویب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز کلیات طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما تصویب شد اما بحث در خصوص جزئیات طرح همچنان در کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد در خصوص تصویب کلیات طرح اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما در کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: امروز کلیات این طرح تصویب شد اما بحث در خصوص جزئیات طرح، همچنان در کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح نیاز به بحث‌های کارشناسی دارد، افزود: سعی داریم این بحث وارد حاشیه‌های سیاسی نشود و در نهایت قانون صداوسیما به سرانجامی برسد و نظرات مختلفی در این خصوص مطرح شده و مباحث ممکن است برای برخی جدید باشد که با بحث و تبادل نظر حل خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: پس از دو ساعت بحث و بررسی، کلیات این طرح امروز تصویب شد و من از ابتدا با تصویب کلیات این طرح موافق بودم.

وی با اشاره به مطرح شدن طرحی دیگر در خصوص نظارت بر صداوسیما، عنوان کرد: یکی از شبهاتی که امروز مطرح شد نیز همین بود که طرحی که یکی از نمایندگان ارائه داده بود پایه کار قرار گرفت و موجب تغییرات زیادی شد و من نیز مطرح کردم که این طرح به نام افراد نباشد که در جریان رسیدگی به آن حساسیت ایجاد نشود.

طباطبایی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: 80 درصد طرح مذکور عوض شده و موضوع یک طرح دیگری ارائه شده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان