arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۶

رئیس فدراسیون قایقرانی: صالحی امیری در هردو بخش مدیریت و ورزش وجهه و اشراف بسیار خوبی دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس فدراسیون قایقرانی: صالحی امیری در هردو بخش مدیریت و ورزش وجهه و اشراف بسیار خوبی دارد

رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی «انتخاب» با اشاره به انتخابات کمیته ملی المپیک گفت که پس گرفتن کرسی های بین المللی خواسته فدراسیون هاست.

غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی، در مورد انتخابات پیش روی کمیته ملی المپیک گفت: بحث انتخابات کمیته ملی المپیک برای آینده ورزش ما بسیار مهم و حیاتی است. چرا که بازی های آسیایی جاکارتا و حتی المپیک 2020 پیش روی ورزش ماست. هر شخصی که در این انتخابات به عنوان رییس انتخاب شود تاثیر زیادی درآینده ورزش ما خواهد داشت.

وی با اشاره به کاندیداتوری رضا صالحی امیری اظهار داشت: ایشان سابقه مدیریت در ورزش را البته برای مدت کوتاه در کارنامه دارند. با شناختی که از ایشان و توان مدیریتی شان دارم مطمئنم حضور ایشان در این سمت بسیار تاثیر گذار خواهد بود. البته هنوز اسامی کاندیداها ریاست کمیته ملی المپیک به طور رسمی اعلام نشده و باید منتظر بقیه کاندیدا ها و برنامه های آنها هم بمانیم.

امینی با بیان اینکه صالحی امیری رابطه بسیار خوبی با بسیاری از مسوولان دولتی و فدراسیون های ورزشی دارد، گفت: تا آنجا که از ایشان شناخت دارم در هردو بخش مدیریت و ورزش وجهه و اشراف بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به رابطه ی نزدیک صالحی امیری با دولت اظهار داشت: به هرحال منابع ورزش ما توسط دولت تامین می شود و داشتن رابطه خوب و قوی رییس آینده کمیته ملی المپیک با دولت بسیار به نفع ورزش خواهد بود. البته تنها تزریق بودجه صرف به ورزش فایده ندارد و باید این تزریق بودجه با یک مدیریت خوب و قوی همراه باشد.

رئیس فدراسمیون قایقرانی با اشاره به تاثیر حضور فردی توانمند در کمیته ملی المپیک برای بازپس گیری کرسی های بین المللی گفت: ما کرسی تاثیر گذاری در IOC را داشتیم که متاسفانه از دست دادیم، به نظرم پس گرفتن کرسی های آسیایی و بین المللی یکی از خواسته های مشترک بسیاری از روسای فدراسیون های ورزشی ا ست چرا که داشتن این کرسی ها بسیار به نفع ورزش ما است.

نظرات بینندگان