arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۶

رئیس فدراسیون شنا: صادقانه بگویم، صالحی امیری بهترین گزینه برای ریاست کمیته ملی المپیک است/ قطعا روابط مثبت او با دولت، می تواند برای کمیته ملی بسیار تاثیرگذار باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس فدراسیون شنا: صادقانه بگویم، صالحی امیری بهترین گزینه برای ریاست کمیته ملی المپیک است/  قطعا روابط مثبت او با دولت، می تواند برای کمیته ملی بسیار تاثیرگذار باشد

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به انتخابات کمیته ملی المپیک، صالحی امیری را بهترین گزینه برای ریاست آن دانست.

 محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی «انتخاب» با اشاره به کاندیداتوری صالحی امیری اظهار داشت:  جناب صالحی امیری از مدیران بسیار توانمند ورزش هستند که در دولت یازدهم مدت کوتاهی به عنوان سرپرست وزارت ورزش مشغول به کار بودند و در همان مدت کوتاه توانمندی خود را در مدیریت ورزشی اثبات کردند.

وی افزود: صادقانه بگویم جناب صالحی امیری بهترین وشایسته ترین گزینه برای تصدی ریاست کمیته ملی المپیک ایران هستند.

رضوانی درپاسخ به سئوالی در مورد شانس صالحی امیری برای کسب ریاست کمیته ملی المپیک گفت: به هرحال رییس کمیته ملی المپیک نمایندگی چهره بین المللی ورزش ایران را به عهده دارد و مطمئنم تمامی اعضا و روسای فدراسیون ها با بررسی همه جوانب و برنامه های کاندیداها رای خواهدداد. به نظرم جناب صالحی امیری قابلیت احراز پست ریاست کمیته ملی المپیک را دارند. ایشان جایگاه بسیار خوبی در دولت و ارتباطات بسیار مناسبی با هیئت دولت دارندو قطعا این روابط می تواند برای کمیته ملی المپیک بسیار تاثیرگذار باشد.

وی به تاثیر حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک ابراز داشت: افزایش بودجه و حل مشکلات مالی اصلی ترین دغدغه ورزش ایران است . ضمن اینکه ما در گذشته در IOC به لطف حضور فردی مثل مهندس هاشمی طبا یک کرسی بین المللی داشتیم. به نظرم باید پس گرفتن این سمت هم جزو برنامه های کمیته ملی المپیک باشد. البته این کار نیاز به حمایت همه جانبه داخلی و از سوی دولت دارد و قطعا حضور فردی مثل آقای صالحی امیری در پس گرفتن این سمت تاثیر گذار است.

نظرات بینندگان