arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

دایی: با سند جعلی متهم آزاد می کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص کم کاری دو بازیکن تیم پیروزی (رضایی و نوری) در مقابل استقلال به دلیل رابطه با وی گفت: در بازی که مقابل صنعت نفت به برد رسیدند و برابر ذوب آهن مساوی کردند کسی رفیق من نبود اما حالا که تیم مقابل استقلال باخته است با من رابطه دارند؟

* بی غیرت کسانی هستند که تهمت می زنند

این بازیکنان را من می شناسم آن ها نان حلال می خورند و غیرت آن ها مثال زدنی است، بی غیرت کسانی هستند که تهمت می زنند.
وی در ادامه افزود: رضایی و نوری به همراه فرد دیگری پیش از آغاز فصل به تمرینات راه آهن آمدند حتی فرد سومی که همراه آن ها آمده بود حتی با من عکس انداخت اما در مصاحبه ای تمرینات پیروزی را بهتر از راه آهن دانست و گفت: تمرینات پیروزی خوب است.

* آقای موقت جوابگو باشد

دایی در خصوص پاسخگویی مدیران در باره برد و باخت اظهار داشت: سرپرست موقت حرف هایی می زند که باید جوابگو باشد، در زمان قهرمانی پیروزی در جام حذفی آقایان جام را بغل می کردند ولی حالا که تیم باخته فرار می کنند.
سرمربی پیشین تیم پیروزی در باره شهرآورد 71 تصریح کرد: تیم پیروزی ضعیف بازی کرد، دو توپ به تیر خورد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه بود، من استیلی را دوست دارم و از وی گلایه دارم که چرا چند لیدر در تمرینات برای تیم تعیین و تکلیف می کنند عملکرد تیم در زمان من در نیم فصل دوم بهتر بود زیرا پای امثال این ها را از تمرین و مسابقه بریدیم.

* زنگ مدارس به صدا درآمده به مدرسه برو

دایی درباره اظهارات اخیر کاشانی افزود: این آقا چند بار گفته من مال مدرسه و آموزش و پرورش هستم باید به این آقا بگویم زنگ مدارس خورده به کلاس برو.
دایی در پایان اظهارات خود گفت: کسانی که تهمت می زنند همان هایی هستند که از کسی که من شاکی بودم وی را با سند جعلی از بازداشت آزاد کردند.
نظرات بینندگان