arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

تذکر دفتر بازرسی مقام معظم رهبری به خبرسازی​های کذب جریانات انحرافی و نفاق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر نوشت:

به دنبال انتشار اخبار کذبی درباره دیدار حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با حجت الاسلام  سیدمحمد خاتمی در رسانه​ها، دفتر ایشان در نامه​ای به رسانه​هایی که منبع اولیه این اخبار کذب بودند، جوابیه داد اما آنها از نشر این نامه خودداری کردند.

در نامه مذکور به این موارد اشاره شده است:

  • متاسفانه مدتی است انتشار اخبار نادرست و فتنه گرانه درباره مواضع و احوال حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری برای اصحاب نفاق به ابزاری ناپسند برای قدرت طلبی و کسب چند رای بیشتر تبدیل شده​اند.
  • اخیرا جریانات انحرافی و نفاق اخبار نادرستی مبنی بر دیدار آقایان خاتمی و ناطق نوری منتشر کردند در حالیکه اصلا چنین دیداری وجود نداشته است.

  • هر روز که به انتخابات نزدیک تر می شویم فرصت طلبان سیاسی بیش از گذشته چهره خود را علنی می کنند و دسیسه های خود را وسعت می بخشند تا شاید چند رای بیشتر برای رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس به دست آورند، از این رو انتشار اخبار کذب و دروغین نیز به عنوان ابزاری مفید و کارآمد برای رسیدن به هدف برای این افراد مطرح خواهد شد.

  • مواضع و نظرات و دیدگاه های حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری صرفا از زبان خود ایشان و یا با تائید دفترشان منتشر خواهد شد .

نظرات بینندگان