arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

پیشنهاد هوشنگ امیراحمدی به مشایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوشنگ امیر احمدی با تبرئه اسفندیار رحیم مشایی از اتهامات اقتصادی‌اش، به تحلیل سفر او به نیویورک پرداخت و به او پیشنهاد غیرمنتظره‌ای داد.

به گزارش انتخاب به نقل از جهان، امیر احمدی با اشاره به همراهی رحیم مشایی با رئیس جمهور در سفر آمریکا گفته است: جو علیه آقای رحیم مشایی سنگین و بسیار سیاه است. واقعیت این است که یک نیروهایی درون دولت، جو را علیه آقای مشایی ایجاد گرده‌اند و اگر من جای آقای مشایی باشم، با احتیاط می‌روم و با احتیاط بر می‌گردم و کاری نمی‌کنم که بهانه دست کسی بدهم."

او درباره کسانی که "نیروهای درون دولت" نامیده، توضیح بیشتری نداده است.

امیر احمدی به مشایی پیشنهاد داده است که "با آدم‌های جنجالی و بحث بر انگیز ملاقات نکند."

وی علت طرح این پیشنهاد غیرمنتظره خود را بیان نکرد اما اظهار داشت: من اگر جای آقای مشایی باشم، حساس خواهم بود و بهانه دست نیروهای "جوساز" نمی‌دهم!

تبرئه مشایی

بر پایه گزارش سایت اپوزیسیون خودنویس امیراحمدی همچنین مشایی را از اتهامات اقتصادی اش تبرئه کرده و گفته است: اگر رحیم مشایی پرونده اختلاس داشت، امکان خروج نداشت و ممنوع‌الخروج بود. سفر آقای مشایی نشان دهنده این است که وضعیت‌اش از نظر سیاسی عادی است و از نظر اقتصادی وضعیت‌اش باعث ممنوع‌الخروجی‌اش نشده است.

در حاشیه سفر سال گذشته رئیس جمهور به نیویورک، مشایی در هتل وارویک میزبان هوشنگ امیر احمدی بعنوان یک ایرانی مقیم آمریکا بود که این دیدار با حضور یکی از مسئولان وزارت خارجه در روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریور ماه ساعت ۱۸.۳۰ برگزار شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
1
4
صد البته ایشان امسال هم جزو مهمانان خاص جناب مشایی خواهند بود تا با همفکری یکدیگر راه سعادتی برای ایرانیان پیدا نمایند !
نظرات بینندگان