arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۶

سرمربی سپاهان: هواداران! متاسفم/ سپاهان در راه جام باشگاه‌های آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از نتیجه شهرآورد اصفهان ابراز نارضایتی کرد و گفت: از اینکه هواداران ناراضی به خانه برگشتند، متاسفم.

زلاتکو کرانچار عصر جمعه پس از باخت تیمش در شهرآورد اصفهان در نشست خبری پیرامون روند بازی اظهار داشت: از بازی بازیکنانم راضی هستم اما نتیجه اصلا رضایت بخش نبود و ما هنگامی که بازی یک بر صفر بود فرصت داشتیم تا بازی را مساوی کنیم اما اینگونه نشد.

وی از هواداران سپاهان عذرخواهی کرد و ادامه داد: تسلط ما بر حریف مشخص بود اما از نظر نتیجه پیروز مسابقه نشدیم و متاسفم تز اینکه هوادران با ناراحتی به خانه برگشتند.

سرمربی سپاهان بدشانسی را عامل اثرگذاری در ناکامی‌های تیمش دانست و افزود: بدشانسی سپاهان محدود به این بازی نمی‌شود و تیم ما نیم فصل نخست هم بدشانس بود و پیروزی ‌های ما یا با تساوی و یا با باخت عوض می‌شد ولی با این حال تیم ما در حال شکل‌گیری است و در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکنانی را جذب کردیم و همه بازیکنان ما به خاطر تیم تلاش می‌کنند اما باید بیشتر تلاش کنیم.

وی درباره اعتراض هواداران علیه خودش توضیح داد: وقتی ما به سادگی گل می‌خوریم و پورقاز روی صحنه گل دوم زمین می‌خورد، این اتفاقات باعث خشم هواداران می‌شود. وگرنه سپاهان بازی خوبی را ارائه کرد و دقیقا در همان لحظاتی که هواداران اینگونه شعار می‌دادند موقعیت بسیار خوبی کسب کردیم که متاسفانه مهدی شریفی آن را از دست داد.

کرانچار با بیان اینکه سپاهان می‌تواند به سهمیه جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کند ادامه داد: سپاهان تا جایگاه اصلی خود در جدول و نیز سهمیه باشگاه‌های آسیا فاصله چندانی ندارد و نباید ناامید بود بلکه من ایمان دارم اگر نتایج را آنگونه که لازم است کسب کنیم می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

وی بدشانسی را تنها عامل شکست در شهرآورد دانست و گفت: خوشبختانه از لحاظ مالی نگران تیم نیستم و تنها دلیل واگذار کردن نتیجه شهرآورد بدشانسی ما بود. ما با کسب امتیاز از بازی‌ مقابل سپیدرود و فولاد می‌توانیم به مسیر اصلی خود بازگردیم.

سرمربی سپاهان همچنین درباره استراتژی سپاهان افزود: من شیوه بازی تیم را متناسب با توانایی بازیکنانم برگزیدم و می‌دانم آنها با شیوه چرخش توپ می‌توانند به خوبی نتیجه بگیرند اگرچه امروز بخت یار ما نبود تا از این شیوه نتیجه دلخواه را بگیریم؛ همچنین ما امروز سیاوش یزدانی را به نوک حمله فرستادیم که خود نشان‌دهنده تغییر در سبک بازی ماست.

وی اشتباهات فردی را عامل دریافت گل دوم تیمش دانست و ادامه داد: گل دوم را روی اشتباهات فردی خودمان خوردیم و مرتضی تبریزی از اشتباه پورقاز به خوبی استفاده کرد.

کرانچار با اشاره به عدم حضور لسان فولادی و کریم قنبری که به تازگی به سپاهان پیوستند بر روی نیمکت این تیم توضیح داد: نبودن فولادی و قنبری در لیست و روی نیمکت مشکل فنی است و دلیل آن عدم صدور کارت برای این دو بازیکن است که به باشگاه و سازمان لیگ مربوط می شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان