arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

جدیدترین پیام دیکتاتور فراری لیبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیکتاتور فراری لیبی در پیام صوتی که امروز پخش شد، با نمایش مضحک خواندن حوادث جاری در لیبی رژیم خود را مردمی تلقی کرد و گفت که حکومت وی همچنان باقی است و سرنگون نشده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع،  معمر قذافی، رهبر فراری لیبی در پیام صوتی که شبکه الرای ساعتی پیش آن را پخش کرد، حوادث اخیر جاری در لیبی را یک "نمایش مضحک" توصیف کرد.

وی مشروعیت نظام جدید لیبی را وابسته به بمب‌هایی دانست که برسر مردم می‌ریزد و تاکید کرد که چنین نظامی هیچ‌گاه پایدار نخواهد بود.

قذافی که از زمان سقوط طرابلس طی ماه گذشته تاکنون فراری است و هیچ‌کس از محل اختفای وی آگاه نیست، گفت: خوشحال نباشید و باور نکنید که رژیمی در لیبی سرنگون شده است یا رژیمی می‌تواند، با بمباران‌های هوایی و زمینی بر مردم حکومت کند.

وی رژیم سیاسی لیبی را رژیمی دانست که در آن تمام ملت لیبی از زن و مرد در آن حضور داشته باشند و ادعا کرد که قذافی رژیمی نداشته که ساقط شده باشد.
 
قذافی بدون توجه به خواست مردمی که خواستار کناره گیری وی از قدرت هستند، تاکید کرد که مشروعیت هر نظامی جز با قدرت مردم حاصل نمی‌شود و هر چیزی غیر از آن غیرقانونی و نامشروع است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
0
آفرین فقط یدو که بدجوری دنبالتن
نظرات بینندگان