arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۱۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

متن نامه استعفای حبیب کاشانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

حبیب کاشانی گفت: عده‌ای برای کسب منافع خود مانع از موفقیت باشگاه پرسپولیس شدند.

در متن نامه‌ سرپرست مستعفی پرسپولیس، کاشانی دلایل استعفای خود را بیان کرده است.

کاشانی در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپولیس، مسائل اخیر این باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تیمش برای کسب یک جام قهرمانی و سایر موضوعات دیگر اشاره کرده است.

متن کامل نامه کاشانی به عباسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر عباسی
مقام عالی محترم وزارت ورزش و جوانان
سلام علیکم

احتراما، همان طور که مستحضرید به لطف خداوند متعال و عزیزان متولی ورزش در سال 86 به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب گردیدم و علی‌رغم وجود مشکلات عدیده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتیاز از طریق فیفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بیت علیهم السلام و دعای خیر هواداران موفق به قهرمانی در لیگ برتر شدیم و پس از آن به عللی که همه می‌دانند، مجبور به کناره‌گیری شدم. هرچند همان زمان هم استعفایم مورد انتقاد و گلایه رییس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علی‌رغم میل باطنی و دستور صریح مسئولین محترم ورزش کشور برای مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عدیده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تیم و انتخاب کادر فنی توسط مدیران قبل، عدم بدن‌سازی و نداشتن منابع مالی با اندک پتانسیل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب مجموعه کادر فنی و بازیکنان و دعای خیر هواداران، موفق به قهرمانی در جام حذفی گردیدیم. اما در سال سوم حضور علی‌رغم باخت‌های متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالی یا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمینان و حمایت مسئولین موفق به کسب سومین جام قهرمانی شدیم.

و اما در سال جاری همان گونه که مطلعید، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دریافت منابع مالی تخصیص یافته نشده‌ایم (500 میلیون تومان در 8 ماه) اما در این مدت تمام اردوهای خارجی و داخلی، شرکت در جام باشگاه‌های آسیا، تعمیرات و مرمت ورزشگاه درفشی‌فر (کارهای عمرانی)، هماهنگی جهت خروج دانشجویان و مشمولین تیم فوتبال برای شرکت در مسابقات و اردوهای خارجی، دریافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرین‌ها و مسابقات تیم‌های پایه بدون هیچ مشکلی، افزایش درآمد از طریق اسپانسرینگ، پرداخت بخش عظیمی از بدهکاری باشگاه از طریق درآمدهای حاصل از پخش مستقیم تلویزیونی، بلیت فروشی و تبلیغات محیطی به نحو احسن صورت پذیرفته است.

در حالی که 7 هفته از لیگ جاری می‌گذرد، علی‌رغم تنگناها و فشارهای عدیده هنوز موفق به کسب جایگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ایم اما 27 هفته از لیگ باقی مانده، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا در پیش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بیت علیهم‌السلام و شناخت از توانایی‌های کادر فنی و اعتقاد و ایمان به شرافت بازیکنان و علاقه وافر هواداران یقین دارم همچون سال‌های گذشته حداقل یک جام قهرمانی کسب خواهیم نمود.
و اما روزگار عجیبی است برادر عزیز! در حال حاضر ظاهرا عده‌ای به دلایل مختلف معتقدند که علت ناکامی‌های تیم پرسپولیس از مدیریت و کادر فنی نشات گرفته است. هرچند که اینجانب و بسیاری از کارشناسان ورزشی اعتقاد راسخ داریم که عده‌ای با استفاده از امکانات مالی و عوامل خود با سوء استفاده از فضای رسانه‌ای سعی دارند به دلایل معلوم و یا علاقه به روزمرگی در این باشگاه پرطرفدار برای کسب منافع خود، مانع قهرمانی (برای چهارمین سال) و موفقیت این باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال می‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در این زمان چون نمی‌توان باعث خوشحالی هواداران و مردم گردید خدای نکرده سر از جهنم درنیاوریم!

لذا ضمن تشکر از همه عزیزان و هواداران پرشور و میلیونی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و کسب حلالیت از همه عزیزان و علی‌رغم پیغام ریاست محترم جمهوری قبل از سفرشان به نیویورک مبنی بر اینکه به جدیت به فعالیت ادامه دهم ولکن بنا به دلایلی که در این مجال نمی‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهای فزاینده از دوش تک تک بازیکنان و کادر فنی این باشگاه استعفای خود را تقدیم می‌دارم. هرچند که اینجانب به عنوان یک هوادار، همیشه و در هر کسوتی که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم و همواره آرزوی موفقیت و سربلندی باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. برای همه مسئولین آینده باشگاه آرزوی موفقیت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلی از فعالیت‌های انجام شده در طی دو سال فعالیت خود جهت استحضار و بهره‌برداری ارائه خواهم نمود.

حبیب کاشانی
29 / 6 / 90

حبیب کاشانی پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستی در این باشگاه از این سمت استعفا کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
1
اقای كاشانی خوب می دانید كه شما نه شایستگی و نه تجربه و تخصص این سمت را نداشتید. اگر واقعا ادم معتقد و دلسوز نظام بودید این سمت را اشغال نمی كردیید. امیدواریم برای مطرح كردن خود دیگر از نظام هزینه نكنید و بگذارید كسانی این كارها را انجام دهند كه هم در این كار تجربه دارند و هم تعهد و تخصص.برای شما عاقبت به خیری ارزومندم.
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
2
درود بر علی دایی بزرگ
آقای کاشانی زنگ مهر ماه مدارس به صدا درومد برو سر کلاس درستو بده.
ممنون انتخاب که دیدگاهمو چاپ میکنی !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
0
2
بسلامت آقا حبیب دایی میتونه پرسپولیسو نجات بده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
0
نه دایی و نه کاشانی و نه مدیران جدید هیچکدوم در حد و اندازه این تیم نبوده و نیستند ! کار بزرگ باید به مردای بزرگ سپرده بشه البته اگه بخوان !!
ebrahimi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
2
متاسفانه بعضی از ما دچارفراموشی میشویم مگر همین اقای دائی نبود که با باختهای ریالی درسال گذشته رکوردعجیبی برای پرسپولیس بجا گذاشت اما ایشان ادم تحصیلکرده وباهوشی است وبا سوار شدن به موج رسانه ای وفراموشی ما خوب استفاده میکند ضمنا براستی دوستان هوادار فکر میکنند اقای رویانیان که یک عکس هم با لباس ورزشی ندارد ناجی پرسپولیس میشود؟زمان بهترین قاضی است
نيما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
2
آقاي حبيب كاشاني في نفسه انسان پاك و صالحي هستند. حسن اخلاق و متانت ايشون در كمتر مديرهاي ورزشي كنوني يافت ميشه اما بايد قبول كرد كه در امر مديريت يك باشگاه با سابقه مثل پرسپوليس به هيچ وجه موفق نبوده اند. آقاي دايي هم كه سرمست غرور و تكبر هست و شايد هم پيش خودش فكر ميكنه چون ايام بكامش هست و پول سرشاري از همين آشفته بازار فوتبال بدست آورده، راست راستكي مربي هست. ...نه آقاي دايي شما بازيكن تيم ملي بودي درست اما حالا حالا كار داري تا بتوني يه تيم دسته سومي رو هدايت كني. ....و اما از همه بدتر اينكه اومدن ابروشو اصلاح كنن زدن چشمشو در آوردن، آخه رويانيان و مديرعاملي پرسپوليس.....واي به حالت پرسپوليس
نظرات بینندگان