arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

با حضور وزیر اطلاعات در مجلس؛ درگذشت هاله سحابی بررسی شد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر سه‌شنبه خود، بررسی درگذشت هاله سحابی ـ دختر عزت‌الله سحابی ـ را با حضور وزیر اطلاعات در دستور کار قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر سه‌شنبه خود، بررسی درگذشت هاله سحابی ـ دختر عزت‌الله سحابی ـ را با حضور وزیر اطلاعات در دستور کار قرار داد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ـ با اعلام این مطلب به ایسنا گفت: در این جلسه، علی مطهری موضوع مربوط به فوت هاله سحابی ـ دختر عزت الله سحابی ـ را که در تشیع جنازه مرحوم سحابی رخ داد، از وزیر اطلاعات سوال کرد که وزیر نیز با حضور در این جلسه به سوال نماینده تهران پاسخ داد. 

وی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه عنوان کرد که این اتفاق به صورت طبیعی رخ داده و هاله سحابی پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: وزیر اطلاعات همچنین تاکید کرد که مساله خاصی در این رابطه وجود نداشته و خطاب به آقای مطهری که این سوال را مطرح کرده بود گفت که اگر دلیل و مدرک خاصی در این زمینه در اختیار دارید ارائه کنید تا مورد بررسی قرار گیرد اما وزارت اطلاعات به مطلب خاصی در این زمینه نرسیده است. 

سبحانی‌نیا در ادامه با اشاره به حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: در این زمینه هم موضوع مربوط به پادگان نیروی هوایی در بابلسر مطرح شد که مربوط به برخی مشکلات موجود در خصوص مسیر جاده منتهی به آن بود. در این زمینه بنا بود جلساتی تشکیل شود تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد. 

وی اضافه کرد: وزیر دفاع عنوان کرد که اگر کمک‌های منطقه‌ای نیز وجود داشته باشد، این مشکلات را وزارت دفاع برطرف می‌کند. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به بررسی موضوع مربوط به اتکا و یک کارخانه‌ قند در کربال و کوار اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع از طریق نماینده سروستان مطرح شد که حدود یک سال قبل نیز این موضوع مطرح شده بود که یا خریداری شود و یا به نحو مطلوب، موثر واقع شود.
نظرات بینندگان