arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

پارچه‌فروشان دوباره مغازه‌ها را بستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارچه فروشان دوباره در اعتراض به آن‌چه نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده مي‌نامند، مغازه‌هاي خود را بستند.
بنكداران و طاقه فروشان پارچه كه از اول ماه رمضان به مدت بيش از40روز مغازه‌هاي خود را بسته بودند و با وعده هيات موتلفه و انجمن اسلامي اصناف و كشور حدود 7 روز مغازه‌ها را باز كردند، باز هم پس از به توافق نرسيدن در مدت وعده داده شده، امروز براي بار دوم در اعتراض به نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده مغازه‌هاي خود را در بازار بستند.

گفتني است كه پس از برگزاري نشستي با حضور احمد كريمي اصفهاني، اسدالله بادامچيان و جمعي از بازاريان، در نهايت توافق شد كه پارچه فروشان مغازه‌هاي خود را باز كنند واز سوي ديگر وعده داده شد تا خواسته پارچه فروشان طي يك هفته پيگيري شود. بنابراين پارچه فروشان در 22 شهريورماه مغازه‌هاي خودر را در بازار باز كردند.

به گزارش ايسنا، البته به نظر مي‌رسد صنف پارچه‌فروشان كه در كنار اصنافي چون طلافروشان همواره از متهمان رديف اول خريد و فروش اجناسي كه به صورت قاچاق به كشور وارد شده قرار دارند، بيش از آن‌كه اعتراضشان به نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده باشد، از اصل اجراي اين قانون ناخرسندند. يكي از پيامدهاي مثبت قانون ماليات بر ارزش افزوده در هر كشوري، شفاف شدن نحوه معاملات و قابل رديابي بودن آن‌هاست.
نظرات بینندگان