arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

علی پروین: استیلی ماندنی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ابقای حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی پروین پس از انتخاب به عنوان عضو جدید هیئت مدیره جا دارد از نگاه ویژه آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر ویژه داشته باشم که نسبت به ما حسن نیت داشت.

وی افزود: در درجه دوم خوشحال هستم که بعد از 7 ،8 سال دوباره به پرسپولیس برگشته‌ام تا به این تیم خدمت کنم. کار خیلی سخت است اما انشاءالله با کمک 40 میلیون هوادار به پرسپولیس سروسامان خوبی خواهیم داد.

پروین ادامه داد: دنبال این بودم تا حمید استیلی بدشانس در پرسپولیس ماندنی شود. به همین دلیل در جلسه صحبت‌های زیادی کردیم و خوشبختانه هدف همه حفظ حمید است. بسترهای لازم را مهیا می‌کنیم تا به هدفش برسد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا با یک تیم یکدست همان پرسپولیس دهه 50 و 60 شویم تا مردم لذت کافی را از بازی‌های ما ببرند. پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد.

پروین یادآور شد: از فردا با قدرت کار خود را در پرسپولیس استارت می‌زنیم و انشاءالله با کمک آقای رویانیان، فروزنده، پنجعلی و نژادفلاح به این تیم سروسامانی بدهیم. در جلسه امروز تصمیمات خوبی برای پرسپولیس گرفتیم که انشاءالله سریعاً اجرایی خواهیم کرد. انشاءالله هواداران بیایند و این تیم را حمایت کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
1
4
زرشک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
1
5
با ایشالا ماشالا کار پرسپولیس درست نمی شه استاد پروین
نظرات بینندگان